Ötvös Tibor

Folytatódik a S.T.A.L.K.E.R.

Folytatást kap az egyik leghosszabb ideig fejlesztett FPS, a S.T.A.L.K.E.R: Shadow of Chernobyl. Sőt, Sergiy Grygorovych egyből több rész elkészítését is kilátásba helyezte, ám azt pontosan nem mondta meg, hány játékban harcolhatunk még Csernobilban.

A GSC GameWorld közel öt évvel ezelőtt (a Duke Nukem Forever után pár évvel) jelentette be, hogy elkezdte egy Csernobilban játszódó FPS fejlesztését. Az idő telt, a pénz fogyott, ám a játék csak nem akart megérkezni. Ám idén kigyúltak az örömtüzek, hiszen végre megjelent a játék, és a PC-s társadalom a kezébe vehette a játékot. A reakciók azonban elég vegyesek voltak, ám az FPS jól fogyott, így további folytatások várhatók. Sergiy Grygorovych rögtön több részről is beszélt, ám ennél többet nem árult el. Ígérete szerint a júliusi E3-on bővebb betekintést enged a folytatásba. A neten mindenesetre máris megindultak a találgatások. A konzolosok egy számukra készített átiratban reménykednek, a PC-s rajongók a S.T.A.L.K.E.R. 2-t várnák, ám egy dologban mindenki bizakodik: hogy ne kelljen újabb 5 évet várni rá.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Molnibalage #6
    Fúú, ez engem érdekelne, mnit technikatörténeti dolog, de nem lehetne egy kicsit emberibb nyelven leírni, hogy én is értsem? :)
  • nyultap #5
    létezik már nem szobányi méretű megoldás is art-vps
    Most nem találam az oldalukon, de régebben volt egy belső pcix-es megoldásuk is PURE néven.
    A bökkenő ott van, hogy 3000$-nál kezdődnek.
  • csuszi #4
    baszki ezt akartam én is írni:(
    ;):D:D
  • kvp #3
    "bejelentik Stalkert előtte 5-6 évvel bejelentették a DNFt"

    Stalker van, DNF meg nincs. :-)

    Az informatikarol pedig csak annyit, hogy mar 1997-ben (10 eve) is volt dx10-es tudasu videokartya, igaz csak sgi munkaallomasra. Akkoriban az nvidia kihozta egy 80-as evekbeli sgi kartya klonjat, a riva128-at. Mindenki azt hitte hogy par ev es utolerik az sgi-t. Ez meg mindig nem kovetkezett be, a problema ugyanis a gyartasi technolgoiakban van. Egy nagyobb szekreny meretu dobozba, arany huzalokkal es gaas felvezetokkel ma mar lehetne akar 'dx20-as' videokartyakat is csinalni, de ez kereskedelmi celra nem eri meg.

    Ha valaki annak idejen arra epitett, hogy nemsokara jobb lesz a technologia, akkor nagyon sokat kellett varnia arra hogy legyen a programja ala hardver. Nekem pl. van olyan feedback buffer-es kodom, amit a regi sgi gepeken kivul csak a mai uj dx10-es geometry shader-es kartyak tudnak csak gyorsitani. Majdnem 10 evet kellett varnom arra, hogy ezt kereskedelmi termekben is megvalositsak.

    ps: Mar vannak real time raytracer-es hardverek, tehat akar raytrace-elt, moziminosegu jatekokat is jatszhatnank teljes vr-ban, ha sikerulne elfogadhato mereture es arura zsugoritani a jelenlegi sok szobanyi hardvert.
  • Kindred Blades #2
    2046-ban akár már játszhatunk is vele!
  • feamatar #1
    "A GSC GameWorld közel öt évvel ezelőtt (a Duke Nukem Forever után pár évvel) jelentette be, hogy elkezdte egy Csernobilban játszódó FPS fejlesztését." Egy kicsit megint keserű érzés fogott el a cikket olvasva. Milyen mondat ez??? 5 évvel ezelőtt bejelentik Stalkert előtte 5-6 évvel bejelentették a DNFt. 5 év rohadt sok idő informatikában... ez olyan mintha azt mondanám: ma fogadt mostan de előtte pár nappal(februárban) szintén mostam fogat(persze ez csak példa valóság alapja nincs)