Ötvös Tibor
Folytatódik a S.T.A.L.K.E.R.
Folytatást kap az egyik leghosszabb ideig fejlesztett FPS, a S.T.A.L.K.E.R: Shadow of Chernobyl. Sőt, Sergiy Grygorovych egyből több rész elkészítését is kilátásba helyezte, ám azt pontosan nem mondta meg, hány játékban harcolhatunk még Csernobilban.
A GSC GameWorld közel öt évvel ezelőtt (a Duke Nukem Forever után pár évvel) jelentette be, hogy elkezdte egy Csernobilban játszódó FPS fejlesztését. Az idő telt, a pénz fogyott, ám a játék csak nem akart megérkezni. Ám idén kigyúltak az örömtüzek, hiszen végre megjelent a játék, és a PC-s társadalom a kezébe vehette a játékot. A reakciók azonban elég vegyesek voltak, ám az FPS jól fogyott, így további folytatások várhatók. Sergiy Grygorovych rögtön több részről is beszélt, ám ennél többet nem árult el. Ígérete szerint a júliusi E3-on bővebb betekintést enged a folytatásba. A neten mindenesetre máris megindultak a találgatások. A konzolosok egy számukra készített átiratban reménykednek, a PC-s rajongók a S.T.A.L.K.E.R. 2-t várnák, ám egy dologban mindenki bizakodik: hogy ne kelljen újabb 5 évet várni rá.
A GSC GameWorld közel öt évvel ezelőtt (a Duke Nukem Forever után pár évvel) jelentette be, hogy elkezdte egy Csernobilban játszódó FPS fejlesztését. Az idő telt, a pénz fogyott, ám a játék csak nem akart megérkezni. Ám idén kigyúltak az örömtüzek, hiszen végre megjelent a játék, és a PC-s társadalom a kezébe vehette a játékot. A reakciók azonban elég vegyesek voltak, ám az FPS jól fogyott, így további folytatások várhatók. Sergiy Grygorovych rögtön több részről is beszélt, ám ennél többet nem árult el. Ígérete szerint a júliusi E3-on bővebb betekintést enged a folytatásba. A neten mindenesetre máris megindultak a találgatások. A konzolosok egy számukra készített átiratban reménykednek, a PC-s rajongók a S.T.A.L.K.E.R. 2-t várnák, ám egy dologban mindenki bizakodik: hogy ne kelljen újabb 5 évet várni rá.