Németh Szabolcs
STALKER - a gépigény
Lassan kezdünk hinni abban, hogy a S.T.A.L.K.E.R nem jut a Duke Nukem Forever sorsára. A rengeteg kép után most már a gépigényről is részletekkel tudunk szolgálni.
Anton Bolshakov, a GSC vezetőfejlesztője egy interjúban elárulta, hogy milyen magasra tették a mércét, már ami a játék étvágyát illeti. Egy 2 GHz-es processzor, megspékelve 1 GB memóriával, valamint egy GeF 6800-al már elég lehet a játéknak. További érdekességgel is szolgált az interjú. Anton egyáltalán nem fél attól, hogy az állandó csúsztatások elveszik a játékosok kedvét, mert mint mondta, mindenki elfelejti a bosszúságokat, ha egyszer leül játszani a S.T.A.L.K.E.R-el.
Ez igaz is lehet, hiszen a csernobili kaland összesen hétféleképpen érhet véget, de ebből öt zsákutcába vezet, és csak két út vezet a megoldás felé.
A játék hivatalos oldala
Anton Bolshakov, a GSC vezetőfejlesztője egy interjúban elárulta, hogy milyen magasra tették a mércét, már ami a játék étvágyát illeti. Egy 2 GHz-es processzor, megspékelve 1 GB memóriával, valamint egy GeF 6800-al már elég lehet a játéknak. További érdekességgel is szolgált az interjú. Anton egyáltalán nem fél attól, hogy az állandó csúsztatások elveszik a játékosok kedvét, mert mint mondta, mindenki elfelejti a bosszúságokat, ha egyszer leül játszani a S.T.A.L.K.E.R-el.
Ez igaz is lehet, hiszen a csernobili kaland összesen hétféleképpen érhet véget, de ebből öt zsákutcába vezet, és csak két út vezet a megoldás felé.
A játék hivatalos oldala