Németh Szabolcs

S.T.A.L.K.E.R.: Float 32

Az oroszok fejlesztése nagyon jól néz ki, de van akinek még ez sem elég. Nivenhbro a Float 32-vel egy olyan modot készített, amely durván felturbózza a csernobili történet látványvilágát.

A módosítás nagyon sok finomsággal dúsítja az amúgy sem utolsó minőségű S.T.AL.K.E.R-t. Teljes vektorszámítás, feljavított bump-mapping, árnyékolás, és felgyorsított játékmenet jellemzi Nivenhbro új próbálkozását. Az alapjátékra nagyon sokat vártunk, és a megjelent csomag sajnos a kiváló ötletek mellett tele volt apróbb-nagyobb hibákkal, de az új mód talán - ha közel sem mindent - kijavít néhány dolgot, és szerethetőbbé teheti az RPG-FPS-nek kikiáltott S.T.A.L.K.E.R-t.

A jobb érthetőség miatt négy-négy képet közlünk a régi, és az "új" játékból. Az első mindig az alapjáték kinézetét, a második a Float 32-vel megtámogatottét tárja elénk.

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!

A játék hivatalos oldala

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Big_Apple #27
    Egyébként az alsó kettő kép, jobb jobb oldali képén, a bal szélső csókának hova lett a fél teste? De komolyan.
  • Tompika007 #26
    Hát ez a hú de nagyon király mód szart se ér!
  • Csaba42 #25
    Az húde rengeteg!:) Mondjuk, azért nem mindegy, hogy 18 avgy 20, esetleg 22 vagy 24 FPS, de 30 fölött már csak villogás.
  • nyultap #24
    nahát annyi összvissz a különbség, hogy 2 kültéri képnél a föld textúrája nagyobb felbontásó, oszt joccakát..
  • NEOreg3 #23
    átlag +2FPS-sel gyorsabb a moddolt verzió, hűha
  • Csaba42 #22
    Texture-detailer?:)
  • Tetsuo #21
    A textúrák kicsit részletesebbek, nincsenek annyira elmosva.. fingom nincs mi ennek az effektnek a neve. Ennyi. Ezért nem érdemes újrajátszani.. sőt.
    A cikkben említett fps változást nem értem, az optimalizáció hatására gyorsabb lett vmi? Akkor mérnem ezt írják?
  • Csaba42 #20
    Részletkérdés :)
  • Goth #19
    A 3. képen is csak azért más az ég, mert épp máshogy álltak a felhők :p
  • Goth #18
    vicces, h az egymás meleltti képek csak abban különböznek, h más szögben lettek lőve. Az egyetlen látható változás, h szarabb lett a tűz ^^