Németh Szabolcs
S.T.A.L.K.E.R.: Float 32
Az oroszok fejlesztése nagyon jól néz ki, de van akinek még ez sem elég. Nivenhbro a Float 32-vel egy olyan modot készített, amely durván felturbózza a csernobili történet látványvilágát.
A módosítás nagyon sok finomsággal dúsítja az amúgy sem utolsó minőségű S.T.AL.K.E.R-t. Teljes vektorszámítás, feljavított bump-mapping, árnyékolás, és felgyorsított játékmenet jellemzi Nivenhbro új próbálkozását. Az alapjátékra nagyon sokat vártunk, és a megjelent csomag sajnos a kiváló ötletek mellett tele volt apróbb-nagyobb hibákkal, de az új mód talán - ha közel sem mindent - kijavít néhány dolgot, és szerethetőbbé teheti az RPG-FPS-nek kikiáltott S.T.A.L.K.E.R-t.
A jobb érthetőség miatt négy-négy képet közlünk a régi, és az "új" játékból. Az első mindig az alapjáték kinézetét, a második a Float 32-vel megtámogatottét tárja elénk.
A játék hivatalos oldala
A módosítás nagyon sok finomsággal dúsítja az amúgy sem utolsó minőségű S.T.AL.K.E.R-t. Teljes vektorszámítás, feljavított bump-mapping, árnyékolás, és felgyorsított játékmenet jellemzi Nivenhbro új próbálkozását. Az alapjátékra nagyon sokat vártunk, és a megjelent csomag sajnos a kiváló ötletek mellett tele volt apróbb-nagyobb hibákkal, de az új mód talán - ha közel sem mindent - kijavít néhány dolgot, és szerethetőbbé teheti az RPG-FPS-nek kikiáltott S.T.A.L.K.E.R-t.
A jobb érthetőség miatt négy-négy képet közlünk a régi, és az "új" játékból. Az első mindig az alapjáték kinézetét, a második a Float 32-vel megtámogatottét tárja elénk.
A játék hivatalos oldala