27
  • Big_Apple
    #27
    Egyébként az alsó kettő kép, jobb jobb oldali képén, a bal szélső csókának hova lett a fél teste? De komolyan.
  • Tompika007
    #26
    Hát ez a hú de nagyon király mód szart se ér!
  • Csaba42
    #25
    Az húde rengeteg!:) Mondjuk, azért nem mindegy, hogy 18 avgy 20, esetleg 22 vagy 24 FPS, de 30 fölött már csak villogás.
  • nyultap
    #24
    nahát annyi összvissz a különbség, hogy 2 kültéri képnél a föld textúrája nagyobb felbontásó, oszt joccakát..
  • NEOreg3
    #23
    átlag +2FPS-sel gyorsabb a moddolt verzió, hűha
  • Csaba42
    #22
    Texture-detailer?:)
  • Tetsuo
    #21
    A textúrák kicsit részletesebbek, nincsenek annyira elmosva.. fingom nincs mi ennek az effektnek a neve. Ennyi. Ezért nem érdemes újrajátszani.. sőt.
    A cikkben említett fps változást nem értem, az optimalizáció hatására gyorsabb lett vmi? Akkor mérnem ezt írják?
  • Csaba42
    #20
    Részletkérdés :)
  • Goth
    #19
    A 3. képen is csak azért más az ég, mert épp máshogy álltak a felhők :p
  • Goth
    #18
    vicces, h az egymás meleltti képek csak abban különböznek, h más szögben lettek lőve. Az egyetlen látható változás, h szarabb lett a tűz ^^
  • bricsi01
    #17
    Nálam az a gebasz, hogy én a simát is minimumon játszom. XD
    Nem azért mert gyökér undort szeretem, hanem mert nem igazán passzol a géphez ez.
  • kow83
    #16
    Akkor miért nincs el leírva a cikkben?
    :D
    Nehogymár én találjam ki miben lett jobb.
  • Szefmester
    #15
    lehetséges hogy mozgás közben jobban előjön a javulás.. erre senki nem gondolt?
  • kisb92
    #14
    Biztos...
  • Motig
    #13
    változások:
    1kép: kicsit élesebb
    2: a texturák és a fények jobbak kicsivel
    3:az ég
    4:tűz.. enyit birtam kisilabizálni.. kapok csokit???XD
  • ension
    #12
    "Az oroszok fejlesztése nagyon jól néz ki" pffhh mihez képest... sztm amúgy sem nagy durranás a graf hát még az új motorral
  • kow83
    #11
    Nem nem nem, félreértettétek.
    Ez egy bújtatott járék, keresd meg a különbséget a két kép között. :D
  • dezsiszabi
    #10
    utolsó képen a különbség, hogy a float32-esen nincs árnyéka a létrának xDD
  • gyuri12
    #9
    én sem látok különbséget:)
  • bertino
    #8
    sirályos (Y)
  • peterx
    #7
    eyedül az utolsó két kép között látok különbséget: a tűzeffekt nem tetszett a moddereknek és kisebbre vették... vajon mi volt ezzel a baj :S :D
  • djukel
    #6
    Bazmeg ezek a képek egyformák.
  • edios
    #5
    "...amely durván felturbózza a csernobili történet látványvilágát."

    A cikk írója vajon megnézte a képeket?:)
  • psishock
    #4
    ó, dehogy nem :), csak itt nem a graf között van a különbség, hanem a másodpercenként megjelenített frémek között. Valósínûleg drasztikusabb effektek mellett még nagyobb a sebesség különbség. But, akkor sem egy olyan tipusú gamma amit másodszor is előveszek lejátszani (max megnézném a drasztikus graf fejlődéseket mint anno a FarCry-nál, de itt most nem ez a helyzet). Egyszeri végigjátszással teljesen ki lehet vesézni a game@. Várjuk a "total conversion" okat, hátha tudnak valami ütősset is kihozni magukból, amit érdemes lesz telepíteni.
  • Indigo
    #3
    Semmi különbséget nem látok a képek között... Lehet tudni, hogy a játékmeneten mit változtat?
  • Magnum PI
    #2
    Egyes hírek 200%-os javulást, ez a cikk meg durva felturbózást emleget. hááát....én még csak különbséget sem látok
  • Szaruman
    #1
    Lehet, h én vagyok béna, de nem nagyon látok különbséget.