Németh Szabolcs

The Hell in Vietnam: olcsó játék, nem hülyegyerekeknek

A City Interactive híres kedvező árfekvésű játékairól. A Chrome-motorral felvértezett FPS sem több 5000 ft-nál.

A lengyel fejlesztőcsapat nem kíván szembeszállni az Unreal 3, Crysis és társainak megálmodóival. A lelkes kiscsapat elérhető áron megfelelő minőségű programokkal kívánja gazdagítani az amúgy is széles kínálatot. A történetben egy amerikai katonát alakítunk, aki a vietnámi háború kellős közepébe csöppen. Az ellenfél támadást szervez Binh Tri Thien ellen, és főhősünk természetesen érintett lesz a csetepatéban.

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!

A Chrome motor nem teljesít rosszul: persze ne egy DirectX-10-es látványvilágot várjunk, de az átlagos igényeket mindenképpen maximálisan kielégíti részletgazdagságával. Az izgalomra nem lehet panasz, az állandóan ránk leselkedő ellenfelek, környezeti viszontagságok, szúrós kedvükben lévő moszkitók egészséges szinten tartják adrenalinunkat. Az FPS pár nap múlva, április 30-án már kapható lesz a boltokban.

A játék fejlesztőjének hivatalos oldala

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Antiga #12
    Én demoztam a gép bírta nyomtam is ezerrel nagyon ott van a topon a legjobb hogy nem elég a VC-nek két lövés a lábába hanem akkor csak bibis lesz neki bel kell nyomni egy tárat még a mellkasába is ahhoz hogy kidobja a taccsot :) király gém leszedem a demot
  • Csatti #11
    Nem fejlesztői környezet hanem egy API. Fejlesztői környezet mondjuk egy delphi vagy egy visual studio. Az API pedig az Application Programming Interface azaz alkalmazás programozói felület. Tényleg ki lehet hagyni csak éppen nem érdemes. Rengeteg felesleges munkát lehet velük megspórolni. Akik emlékeznek még a régi dosos időkre, akkoriban a játékoknak támogattak bizonyos mennyiségű hardvert, de külön el kellett készíteni a fejlesztőiknek minden eszközhöz a megfelelő "driver"-t.
  • Skeez #10
    Kösz az újabb infot!
    Talán majd jön egy Írástudó Ember, aki elmondja a tutit...
    :)
  • elpazo #9
    én csak annyit füznék hozzá a dx es vitához h anno vlhol olvastam egy vlmi überszakértő irását a témárol, és az tisztán azt irta, h a directx csak egy fejlesztői környezet, ami egyszerűbbé teszi a készitőknek a fejlesztést, de ugyn azt direct x nélkü lis el lehet érni, csupán hosszabb munkával, és elvileg az x360 rendelkezik az ehhez szükséges hardwarerrel,m csupán a dc10et nm támogatja..
  • Skeez #8
    Hát ez az! Hogy hogyisvanez! Mert nem tartom valószínűnek, hogy egy gamét megírjanak dx9-cel majd dx10-zel is. Márpedig elviekben erről lenne szó ha konzolon és PC-n is szeretnék kiadatni.
    Tehát vagy tudják már az új konzolok a dx10-et,ami ugye furi, mert egy szóval sem említették. Vagy nem tudják és az egész dx10 mizéria csak a PC-s piac kavarása.
    Persze szoftveresen mindent meg lehet oldani, íme: Alky Project
    Sajna angolul van, de a lényeg amit tegnap írtam, hogy Xp alá gyógyítanak dx10-et.
    Persze azt sem érdemes figyelmen kívül hagyni, hogy az x86 architektúrája bizony öreg már. Viszont még mindig lehet pénzt nyerni belőle...
    Stb, stb, Satöbbi.
    @===@
  • psishock #7
    Skeez, az x360 nem használ dx10@, de azt mondják (a guruk), hogy a grafikus rendszere alig különbözik tőle (ugyebár ATI kártya csücsül benne, és akkor már tervbe volt az r600). Az érdekessége a dolognak, ami egyben értelmetlen is számomra a tény, amivel egyben a dx10@ is rekámozták, hogy nincs félig-meddig DX10 támogatás mint az előző verziókkal volt. Meghúzták a vonalat, nincs visszafelé kompatibilitás. Van hardware ami támogatja, és van ami nem. Ennyi, nincs felemás út (szerintük). Na, akkor ez hogy is van megoldva? :)
  • Skeez #6
    Hosszabb kommentet kezdtem írni a dx10-ről, de aztán hagytam a fenébe.
    Gumicsont, minden fórumon lehet róla olvasni.
    PL: valaki berántotta Xp alá is.
    Monnyuk érdekel, hogy az X360Box-os gamék is aztat használják-e? Valaki azt írta, hogy nem is, mert amikor elkezdték a konzolokat gyártani, dx10 sehol nem volt.
    Szóval infó needed.
    Kösz...
  • psishock #5
    ...persze newb-k nél még bejöhet a dolog, ők ugyanis még tapasztalatlanok, és minden új a számukra. (régiségekkel nem foglalkoznak, ami lehet pozitív is de negatív is, figyelve hogy melyik "oldalrór" nézzük a dolgot) Lehet, hogy ezt a réteget célozza a project.
  • psishock #4
    "...A történetben egy amerikai katonát alakítunk, aki a vietnámi háború kellős közepébe csöppen..."
    akkor kösz, de nem kösz. Változásra várok, ha nem tudnak új megoldásokat találni arra, hogy lekössenek a monitor elé, akkor eleve halott a dolog. Ilyet már 1000x láttunk. Mivel ér ez a több "tucat FPS"-től többet, hogy egyáltalán időt fecséreljen az ember reá? Tudom, az egyszer bevált dolgok bőrlehúzása 1 bevett marketing húzás, de szerintem ez már ilyen formában, ehányadszor nem életképes.
  • gyuri12 #3
    ha nem lesz nagy gépigénye,akkor jöhet!