Németh Szabolcs

A The Witcher is multi nélkül érkezik

A BioShock után a CD Projekt fejlesztése is az egyjátékos részre koncentrál.

A sector.sk interjújából kiderül, hogy a fejlesztőcég marketingese is Witcher megszállott. Emellett szerencsére számunkra is releváns információkat szolgáltat, amelyek segítenek eloszlatni a ködöt a játék körül. Ezek szerint a program kizárólag az egyjátékos-módra épül, és már az is legkevesebb 40 óra tiszta játékidőhöz jut, aki a fő cselekményszállat követi. Azért ez nem egy előnytelen számadat, és még inkább nem lesz az, ha stimmel is. A kedves úriember emellett a cég jövőjéről is elejtett néhány mondatot.

Összefoglalva az elmondottakat: Az eredeti játék még ki sem jött, de máris a kiegészítőt illetve a folytatást tervezik.

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!


Érdekes felfogást tükröz ez a hozzáállás. Reméljük, hogy nem kapnak bele mindenbe, a kecske is jóllakik, de a káposzta is megmarad.

A játék hivatalos oldala

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • szunyika #17
    ÁÁÁÁÁÁ, van magyar Witcher oldal !!!!


    www.witcher.hu

    egyszerűen minden rajtavan!!!
  • zsilike #16
    sziasztok!oblivionhoz képest milyen a game,versenyben van?irjatok pls h szedjem v ne!thx
  • Librarian #15
    Hé, én a Soul Reaver és Blood Omen sorozatokat imádtam... Engem arra emlékeztet. Szóval reménykedem, hogy jó lesz. Grafika meg... ugyan már! :)
  • koschwarz #14
    nem tudom minek kéne multi minden egyes játékhoz. van amihez egyszerűen felesleges. witchert meg várom szeretettel.
  • Zocsi #13
    Nem-nem, én nem azért mondtam! Mindeketten félreértettétek! Bár psishock először jól értette...
    A játék grafikájával különösebb gond nincs, megfelel a kor elvárásainak (bár az előzetes videók alapján, vannak benne érdekes dolgaok, nah, mind1...) Mellesleg ha már a sztem ótvarul csicsás nextgen grafikánál tartunk, hát izzé... A maga idejében a másik játék is fasza volt, csak akkor nem volt olyan magas az emberek elvárása. Mind1... nem tépem itt a számat, tök fölösleges ezen vitázni!

    Jah, egyébként tekintve, hogy meglehetősen csak a harcrendszerre fektettek nagy hangsúlyt a készítők, meg a különböző mozdulatok szép összefűzésére, előfordulhat, hogy hack&slash lesz... Ez is mind1, csak fröcsögjön a vér!
  • Ichi san #12
    Jó lesz ez, csak nehogy egy agyatlan hack&slash legyen a végeredmény, reménykedjünk.
  • Morden23 #11
    "Ez a játék meg szerintem minden csak nem élethű!"

    Ez meg kit érdekel? Televerik az internetet a "nextgen" grafikával, erre minden szar, ami nem élethű?

    Blade of Darkness élethű volt? Nem. Jó volt? Igen.
  • psishock #10
    ...legutóbb talán az Oblivionnal játszottam amiben megfigyeltem, de volt máshol is.

    "Ez a játék meg szerintem minden csak nem élethű!"
    nyilván, fantasy :) de értem, hogy mire célzol. "ahhoz" (azaz a manapság megkívánthoz) képest amolyan "PS2 szintû" (ezekből a képekből ítélve természetesen)
  • Zocsi #9
    Nem mondod? De figy, láttál te már olyat akármilyen játékban? Nem hiszem... Még állóképes rendernél is nehéz jót/szépet csinálni, nemhogy realtime-ba számoltatni... Ez a játék meg szerintem minden csak nem élethű!
  • psishock #8
    Zocsi:
    jó az a soft shadows, pöpecebbül/élethûbben néz ki! Az az igazi, ha logaritmikusan csökken az intenzitása a távolságtól függően, azaz minél messzebb van tőlünk egy-egy része, annál jobban halványodik el.