• galocza
    #37
    örülök, hogy az a mondat nem csak nekem tűnt föl 8).
    a második résszel kapcsolatos általános fanyalgás szvsz onnan ered, hogy a készítés elején lelépett az első rész letéteményeseinek számító szenttroikaság.
    szerencsére ez a fo2 minőségén mit sem rontott. érdekes megnézni, a troika miket alkotott, volt 2 remek, de alultesztelt anyag (kiadói sürgetés gondolom), meg egy igazi borzalom (temple of elemental evil).
    hogy a fo2 mit nyújtott? remek sztori, az első részt következetesen váltó világ, (tuningolható) kocsi, finomhangolható társak, kiszedett szintlimit, új (el)ismertségi rendszer+címek, hatalmas arzenál, kifinomult pusztakezes harc, remekül kigondolt civilizációcsemeték (vault city, reno, san francisco stb), még sötétebb, kegyetlenebb postapoc fíling meg persze plusz perkek, ellenfelek, kb 3xos játékidő megaminemjuteszembe - mindez ugyanúgy egy cdn...

    az, hogy a cím a bethesdához került, örömmel és félelemmel is eltölt: a morrowindet imádom, oblivion is tetszett (kivéve az idióta fejlődésrendszert, azt nagyon rühellem), viszont azért lőttek pár mellét is (pl pirates of the caribbean, ok nem saját fejlesztés).
    én nagyon el tudok képzelni egy fallout-játékot oblivion motorral, amikor a valós idejű tacticsról szó lett, azt írtam, hogy ha már real-time, lenne olyan, mint a deus ex... lehet, valóra válik! csak legyen jó...