Németh Szabolcs

Dark Messiah of Might & Magic képek

Az Ubisoft a Heroes V után ismét hatalmasat szeretne robbantani. A DM of MM tökéletes alapanyag lehet ehhez.

Az akció-kaland-FPS-t - amelyet nem egy RPG-re is jellemző vonással is feldúsították - már szeptemberre ígérték a a cégnél, de ebből nyilvánvalóan már nem lesz semmi, ugyanis semmi hír arról, hogy a program a napokban napvilágot látna. Ezzel szemben egy új időpont, méghozzá meglepő módon a következő hónap került nyilvánosságra. Most négy új látnivaló érkezett ami alapján nyugodtan kijelenthetjük, hogy a Source-motor megfelelő intenzitással dobog a játék alatt.

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!

Nem szeretnénk nagy szavakat használni, de az ősz sikerjátékát szimatoljuk a levegőben.

A játék hivatalos oldala

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • daneelolivaw #24
    apropó... nem tudja vki, honnan lehet letölteni a magyarosított fájlokat?
  • Zenty #23
    De mondjuk egy hasonloság valóban van bennük ,hogy a Dark Messiah of Might & Magic is magyarul jön :D
  • Zenty #22
    Az a röhely,hogy a gothical megy a hasonlitgatás már megint...

    Ennél az akció,látvány a lényeg (fps ugye) fantasy stilusba és rpg elemekel.
    Gothic 3 meg full rpg szal egészen más a kettő....
  • Morden23 #21
    Egyáltalán nem új kategória, csak MÁS kategória.

    Az Obli meg szerintem is szar, de ezt még egyszer nem fogom kifejteni, mert már akkor is hosszú volt. Nekem a Gulid-ekkel volt a legnagyobb bajom, meg az NPC-k egyirányúságával, meg a "szeret-nemszeret" menü tökéletes gyökérségével.
  • STFU #20
    hat nekem az tunt fol hogy az oblivion 1kalap fos. igy e teren hat igaz ami igaz eg es fold a 2jatek. bar sztem a jatek 90% ban a harc rol szol, csak 1-2napot jatszottam vele, de kb mindent halcal lehet megoldani. jo beszelgetni is kell benne meg ez+az, de mindig az a cel lebeg az ember elott jo lenne jobb kard, pajzs, tanulni uj erosebb sebzovarazslatot, fejleszteni az ilyen olyan akrobatikus kepesseged stb amik a harchoz kellenek. de lehet hogy akkor en mas szemszogbol kozelitettem meg a jatekot. hat van ez igy. de legyen igazad! akkor ne is hasonlitsuk semmihez ez 1uj kategoria
  • Morden23 #19
    A grafikára. Attól, hogy csorogjon a nyálad, és ne vedd észre a hibákat.

    Az Oblivion NEM jó játék az én véleményem szerint. Viszont nem azért nem jó, mert nem jó benne a harcrendszer (nekem tökéletesen megfelel, én nem akarok kombókat csinálni egy RPG-ben), hanem mert a TÖBBI RÉSZE (a történet, a tájak, az NEJK-k) nem lett jól eltalálva.

    Mellesleg a te kommentedre reagáltam, amiben a Gothic3-at említetted, nem pedig az Obliviont. A Gothic 2 talán az a third person RPG, ami a legjobban megközelíti a fantasy-szerepjáték igazi jelentését (meg persze a Vampire Bloodlines, de az dark-gothic). Egyelőre nem fogok nyilatkozni a DMofM&M-ről, mert nem játszottam vele. De hivatalosan sem nevezik szerepjátéknak a game-t, akkor mi a ráknak hasonlítod olyan játékokhoz, amiknek az a céljuk, hogy a szerepjátszást, és nem a harcot helyezzék előtérbe?

    "A Need for Speed sokkal szarabb, mint a Wing Commander, mert abban nem lehetett űrhajót vezetni"

    Kb. ennyire volt értelmetlen az összehasonlításod.
  • psishock #18
    "na jo azt latom hogy az oblivion nem a harcra lett kihegyezve. de akkor mire is?"

    hát a grafikára természetesen. A többi mellékes tényező volt benne. :)
  • STFU #17
    na jo azt latom hogy az oblivion nem a harcra lett kihegyezve. de akkor mire is? ahaa a magaval ragado tortenet es az a csodalatra melto varazslat terkep stb kivalasztasi rendszer amit beleepitettek hat az eszmeletlen
  • gyuri12 #16
    amúgy sokat játszottam vele és kész!(demóval) most is fenn van a gépemen!
  • Morden23 #15
    First Person Caster

    Már új nyelvet is találjak ki? :D