SG.hu
Magyarok készítik az új Warhammer játék mozijeleneteit
A Digic Pictures készíti a Warhammer: Mark of Chaos RTS renderelt mozijeleneteit.
A Digic Pictures számítógép-animációs stúdió ma bejelentette, hogy a Warhammer: Mark of Chaos stratégiai játékprogram renderelt mozijelenetein dolgoznak. A Cinergi Interactive leányvállalataként működő Digic Pictures jelentősebb munkái a Warhammer előtt az Armies of Exigo játékprogram renderelt filmjei és 60 vizuális effekt jelenet a Terminator3: Rise of the Machines hollywoodi blockbuster-hez. "Számunkra a Game Cinematic feladatok olyanok, mintha a legmagasabb minőségi követelményeknek is megfelelő filmtrükköket kellene elkészítenünk, a különbség mindössze annyi, hogy itt minden CG, nincsen forgatott nyersanyag" - mondta Marinov Gábor, producer.
Balra egy grafikai terv az intróhoz: birodalmi katonák Stirlandból
Khorne Káosz harcosai és Bloodthirster, Khorne Greater Daemon karakter
Nemes Elf Shadow Warrior karakter
A hatalmas, alaposan kidolgozott Warhammer fantasy-világot a Digic egy 40 másodperces teaser-ben és egy közel három perces intro filmben mutatja be. A filmekben megjelennek a Káosz különböző erői, harcosok és bajnokok, Goblinok, Démonok, a Birodalom katonái, Harcos Papjai és a Nemes Tündék is képviseltetik magukat. Míg a teaser egy csata rövid, ámde annál balul sikerültebb epizódját villantja fel, addig a hosszabb intro már egy kerek történet, amely a játékot indítja el.
"Hatalmas lelkesedéssel láttunk a munkához, amely egyben nagy kihívást is jelent számunkra. Hiszen a Warhammer világa annyi nagyszerű animációt és történetet inspirált már, és most mi mindezek kiindulópontját, magát a Warhammert keltjük életre" - mondja Zorkóczy István, a filmek rendezője.
A Tzeentch Káosz Bajnok karakter a teaser filmből. Balról jobbra a képen: grafikai vázlat, 3D-s modell, végleges textúrázott modell
A Tzeentch Káosz Bajnok karakter nagyfelbontású renderelt képe
A Digic Pictures karakteranimációra optimalizált filmkészítő munkafolyamatai az Alias Maya szoftverére épülnek. A HD-felbontásban készülő filmek részletgazdag megjelenítéséért a digitális filmtrükkök világból hozott és a játékprogramokhoz készített filmek között szinte példa nélküli módon a Pixar Photorealistic Renderman és a Mental Images Mental Ray felel. A kompozitálást a D2 Nuke és Eyeon Digital Fusion programok segítik.
"Az elmúlt években kialakult hatékony és rugalmas filmkészítési rendszerünk lehetővé teszi, hogy új technológiák kutatására és egyedi eszközök készítésére koncentráljunk. Ezeket az új fejlesztéseket gyorsan be tudjuk építeni a munkafolyamatainkba, ezzel segítve művészeinket öteleteik minél hatékonyabb megvalósításában" - mondta Kovács Róbert, CG supervisor.
A játékprogram a Namco gondozásában jelenik meg 2006-ban.
A videó letöltése
A Digic Pictures számítógép-animációs stúdió ma bejelentette, hogy a Warhammer: Mark of Chaos stratégiai játékprogram renderelt mozijelenetein dolgoznak. A Cinergi Interactive leányvállalataként működő Digic Pictures jelentősebb munkái a Warhammer előtt az Armies of Exigo játékprogram renderelt filmjei és 60 vizuális effekt jelenet a Terminator3: Rise of the Machines hollywoodi blockbuster-hez. "Számunkra a Game Cinematic feladatok olyanok, mintha a legmagasabb minőségi követelményeknek is megfelelő filmtrükköket kellene elkészítenünk, a különbség mindössze annyi, hogy itt minden CG, nincsen forgatott nyersanyag" - mondta Marinov Gábor, producer.
Balra egy grafikai terv az intróhoz: birodalmi katonák Stirlandból
Khorne Káosz harcosai és Bloodthirster, Khorne Greater Daemon karakter
Nemes Elf Shadow Warrior karakter
A hatalmas, alaposan kidolgozott Warhammer fantasy-világot a Digic egy 40 másodperces teaser-ben és egy közel három perces intro filmben mutatja be. A filmekben megjelennek a Káosz különböző erői, harcosok és bajnokok, Goblinok, Démonok, a Birodalom katonái, Harcos Papjai és a Nemes Tündék is képviseltetik magukat. Míg a teaser egy csata rövid, ámde annál balul sikerültebb epizódját villantja fel, addig a hosszabb intro már egy kerek történet, amely a játékot indítja el.
"Hatalmas lelkesedéssel láttunk a munkához, amely egyben nagy kihívást is jelent számunkra. Hiszen a Warhammer világa annyi nagyszerű animációt és történetet inspirált már, és most mi mindezek kiindulópontját, magát a Warhammert keltjük életre" - mondja Zorkóczy István, a filmek rendezője.
A Tzeentch Káosz Bajnok karakter a teaser filmből. Balról jobbra a képen: grafikai vázlat, 3D-s modell, végleges textúrázott modell
A Tzeentch Káosz Bajnok karakter nagyfelbontású renderelt képe
A Digic Pictures karakteranimációra optimalizált filmkészítő munkafolyamatai az Alias Maya szoftverére épülnek. A HD-felbontásban készülő filmek részletgazdag megjelenítéséért a digitális filmtrükkök világból hozott és a játékprogramokhoz készített filmek között szinte példa nélküli módon a Pixar Photorealistic Renderman és a Mental Images Mental Ray felel. A kompozitálást a D2 Nuke és Eyeon Digital Fusion programok segítik.
"Az elmúlt években kialakult hatékony és rugalmas filmkészítési rendszerünk lehetővé teszi, hogy új technológiák kutatására és egyedi eszközök készítésére koncentráljunk. Ezeket az új fejlesztéseket gyorsan be tudjuk építeni a munkafolyamatainkba, ezzel segítve művészeinket öteleteik minél hatékonyabb megvalósításában" - mondta Kovács Róbert, CG supervisor.
A játékprogram a Namco gondozásában jelenik meg 2006-ban.
A videó letöltése