Hörcsöki Szabolcs

Már készül a Caesar negyedik része!

A Tilted Mill bejelentette, hogy már dolgozik a Caesar IV című stratégiai játékán. A megjelenés 2006 őszén várható.

Bár a Tilted Mill eddig csak egy játékot, a Children of the Nile-t adta ki, azt minden rajongó tudja, hogy a fejlesztőcégben a Sierra régi stratégiáinak alkotói dolgoznak, akik építgetős játékok tömegével látják el idestova tíz éve a piacot. Elég ha a Caesar, a Pharaoh, vagy a Zeus játékokra gondolunk, vagy éppenséggel megtekintjük az alkotók eddigi munkáit.

Ahogy a Children of the Nile a Pharaoh háromdimenziósítása volt, többen tudni vélték, hogy a fejlesztők előveszik szép sorban a legjobb játékaikat és mai környezetbe illesztik őket, ami szerintem kimondottan jó ötlet. Elég csak belenézni a képekbe, hogy egy vérbeli stratéga azonnal megőrüljön, mert a Caesar IV éppen úgy néz ki, ahogy annak ki kell néznie.

Klikk ide! Klikk ide!
Klikk ide! Klikk ide!
Klikk ide! Klikk ide!
Klikk ide! Klikk ide!

Azt tudni kell a Tilted Mill munkáiról, hogy ők nem az esztelen vérfürdőbe torkolló stratégiák hívei, játékaikban az építkezésen, a lakók igényeinek kiszolgálásán, s tetteink hatásainak alapos végiggondolásán van a hangsúly. E szoftverekben a termelés, a szórakoztatás, a vallás éppúgy a győzelemhez vezető út része, mint más stratégiákban a fegyverek fejlesztése és a kellő mennyiségű tank legyártása.

A Caesar IV-ben több mint száz épület, 30 nyersanyag, és persze 75 egyéni karakter szerepel majd, s minden tökéletesen három dimenzióban látható. A játék megjelenésére sajnos 2006 őszéig várni kell.

A játék honlapja

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Tetsuo #8
    Több mint 100 (féle) épület LOL, az marha kevés;
    Egy stratéga játék fejlődéséhez a részletesség is hozzátartozik.
    Miért nem lehet több ezer épület, mint egy igazi városban? Pl többféle hatékonyságú és nagyságú malom, v többszáz féle lakóház (hiszen legalább annyi volt az ókori Rómában) és a fajtákon belül lehetne finomabb eltérés is, h ne legyen 2 egyforma egység egy városban.
    Amíg ezt 3Dben nem lehet megvalósítani, addig kell a fenének 3D.
    Egy óra után már mindenki unni fogja a pixelre egyforma háztetőket..
    (Azért biztos játszok vele, hiszen a Caesar 3, a világ lekjobb játéka :)
  • Admiral #7
    Milyen bug?

    Én végigvittem a gamét, de nem emlékszem komolyabb bugra...
  • SirLord #6
    remélem ebben nem lesz meg az a bug, amit én 3.-ban vettem észre...megalol
  • Cat #5
    2006 őszén ez már átlagos lesz
  • mousee #4
    Nem baj az ha szép a játék, csak jó is legyen :)
  • kicsizoz #3
    Mível az ilyen játékoknál nem a látvány a lényeg, félek tőle, hogy ez is túl "szép" lett.....
  • Amergin #2
    Feltéve, ha nem csúszik majd valami miatt...
  • aliens #1
    2006 őszéig .... ez nem lehet igaz