Hörcsöki Szabolcs

Vadonatúj képek a magyar fejlesztésű háborús stratégiából

Szépen készülget a Codename: Panzers Phase Two, és ezt mi sem bizonyítja jobban, mint a mellékelt négy új kép.

A Stormregion legfrissebb játékával a tavalyi, komoly sikereket elért első részt szeretné megfejelni, éppen ezért mindent a programba hagyott, amit a rajongók imádtak, s persze mindent belepakol, ami egy folytatáshoz kötelező.

Klikk ide! Klikk ide!
Klikk ide! Klikk ide!

Új kampányok, küldetések és irányítható egységek állnak majd rendelkezésünkre, akár az angol-amerikai, akár a német-olasz, akár pedig a jugoszláv ellenállás oldalán harcolunk. Több mint húsz harci egység, több száz elpusztítható tereptárgy, új hősök és természetesen teljesen megújult harci környezet várja a rajongókat ebben a hamarosan (elméletileg júliusban) megjelenő magyar fejlesztésű játékban.

A játék honlapja

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Kis-Bob #10
    Igen :D a pácéloscsatákat nem kivilágítva vívták. Pláne nem refivel. a quickload failed nagyon tuti :)Egyébként további gondot okoz, h általában nem történelemhű páncélosok állnak a rendelkezésre.
  • Tpe #9
    Jó az első képen a "Quickload failed" felirat!
  • [HUN]PAStheLoD #8
    a ZsírÚj az két szó így: Zsír új , a képek meg ODABASZNAK :DDDDDDD
  • vgez #7
    szép képek de szerintem háborúban nem mindenki full reflektorfénnyel vonult
  • quentit #6
    Hehe... Visszafejlődésnek tűnik a Phase One-hoz képest (a képek alapján legalább is, lehet, hogy a játék maga jó lesz)

    Amúgy kedves cikkíró kifelejtette a hírből, hogy a www.stormregion.com még mindig nem készült el. A digital reality-nak azóta már van egy kezdetleges alpha web-lapja a www.digitalreality.hu alatt :) Most jól beelőzött (persze csak viccelek)
  • Black Penguin #5
    bocsánat a sok hibáért a helyesírásban
  • Black Penguin #4
    szerintem az ilyenkre azért nem figyelnek mint pl a páncélvastagság mert van rengeteg játék amikben akkora bakik vannak valóságtéren hogy nm győzünk a haverokkal röhögni és sírni... viszot szerintem aztis figyelembe kéne venni hogy a magyaroknak valószínüleg nincs akkora technikája mint pl a blizzarsdak így csodát nem várjunk viszont azt elkll ismerni hogy az armies of exigo elég jól sikerült főleg ha aztvesszük hogy feleakkora csapat készthette mint pl a warhammer 40000 dow-ot... várom a kritikákat a beszólásomhoz holnap visszajövök és megnézem
  • Kis-Bob #3
    Beláthatnák már végre, hogy az nem megy, hogy a Sherman 100-at sebez, a Tigris meg 200-at. Pl bele kellene kalkulálni a hibás lövéseket(amik nem találnak). Aztán figyelembe kellene venni, hogy egy t29 nemigen sebez meg egy királytigrist (ez csak példa). De azt is láthatnák, hogy egy Tigri I akár egy kilométerrőlis simán kilőtt egy T34-est egylövésből. Tehát ajánlom mindenkinek a Close Combat szériát a szemléltetésre. Ámbár ott is hiba volt, hogy nem vették figyelembe, hogy hátulról könnyebben sebezhetők a harckocsik a vékonyabb páncélzatuk miatt. (figyelembe kellene venni a páncélvastagságot minden oldalról). Ez (is) kellene egy tökéletes játhoz.
  • Kis-Bob #2
    Nekem is ez jutott az eszembe... Látod, ez a baja egy játéknak, ha nem csinálják meg rendesen a sebzési faktort. (az eddigilegjobbat a close combat szériában láttam, az szinte tökéletes)
  • Esrohnoil #1
    Képek alapján egy jo kis "2 méterről lőjük egymást" típusú tankos game...