10
-
#10 Igen :D a pácéloscsatákat nem kivilágítva vívták. Pláne nem refivel. a quickload failed nagyon tuti :)Egyébként további gondot okoz, h általában nem történelemhű páncélosok állnak a rendelkezésre. -
#9 Jó az első képen a "Quickload failed" felirat! -
#8 a ZsírÚj az két szó így: Zsír új , a képek meg ODABASZNAK :DDDDDDD -
#7 szép képek de szerintem háborúban nem mindenki full reflektorfénnyel vonult -
quentit #6 Hehe... Visszafejlődésnek tűnik a Phase One-hoz képest (a képek alapján legalább is, lehet, hogy a játék maga jó lesz)
Amúgy kedves cikkíró kifelejtette a hírből, hogy a www.stormregion.com még mindig nem készült el. A digital reality-nak azóta már van egy kezdetleges alpha web-lapja a www.digitalreality.hu alatt :) Most jól beelőzött (persze csak viccelek) -
Black Penguin #5 bocsánat a sok hibáért a helyesírásban -
Black Penguin #4 szerintem az ilyenkre azért nem figyelnek mint pl a páncélvastagság mert van rengeteg játék amikben akkora bakik vannak valóságtéren hogy nm győzünk a haverokkal röhögni és sírni... viszot szerintem aztis figyelembe kéne venni hogy a magyaroknak valószínüleg nincs akkora technikája mint pl a blizzarsdak így csodát nem várjunk viszont azt elkll ismerni hogy az armies of exigo elég jól sikerült főleg ha aztvesszük hogy feleakkora csapat készthette mint pl a warhammer 40000 dow-ot... várom a kritikákat a beszólásomhoz holnap visszajövök és megnézem -
#3 Beláthatnák már végre, hogy az nem megy, hogy a Sherman 100-at sebez, a Tigris meg 200-at. Pl bele kellene kalkulálni a hibás lövéseket(amik nem találnak). Aztán figyelembe kellene venni, hogy egy t29 nemigen sebez meg egy királytigrist (ez csak példa). De azt is láthatnák, hogy egy Tigri I akár egy kilométerrőlis simán kilőtt egy T34-est egylövésből. Tehát ajánlom mindenkinek a Close Combat szériát a szemléltetésre. Ámbár ott is hiba volt, hogy nem vették figyelembe, hogy hátulról könnyebben sebezhetők a harckocsik a vékonyabb páncélzatuk miatt. (figyelembe kellene venni a páncélvastagságot minden oldalról). Ez (is) kellene egy tökéletes játhoz. -
#2 Nekem is ez jutott az eszembe... Látod, ez a baja egy játéknak, ha nem csinálják meg rendesen a sebzési faktort. (az eddigilegjobbat a close combat szériában láttam, az szinte tökéletes) -
#1 Képek alapján egy jo kis "2 méterről lőjük egymást" típusú tankos game...