Hörcsöki Szabolcs
Hivatalos képek a Call of Duty folytatásából
Bár a közelmúltban jó pár kép jelent meg az interneten a Call of Duty 2-ből, az Infinity Ward megelégelte az illegális, szkennelt képek látványát és közreadott néhány jobb minőségű képet.
A háborús-lövöldözős játékok egyik királya minden bizonnyal a Call of Duty volt. A folytatásról is tudunk egy ideje, amely már nem a Quake III licenszelt grafikai motorját, hanem saját, vadiúj grafikus motort kap. Hogy ez a fejlesztés mire képes, azt jól szemléltetik a mellékelt képek. Ha például a robbanások által keltett porfelhők tényleg így fognak kinézni a játék futása közben is, akkor az Activision-Infinity Ward duó megint nagyot alakít. Az ígéretek között szerepel a kevésbé lineáris játékmenet, a jóval nagyobb pályák és a fejlesztett mesterséges intelligencia. Ez persze minden folytatás kötelező eleme.
Annak ellenére, hogy a piacot gyakorlatilag elárasztják a II. világháborús játékok, legyen szó akár FPS-ről, akár stratégiai játékról, a Call of Duty továbbra is komoly minőségi jelző. Ezt még a szokásos "mindenre-kiadjuk-csak-pénz-legyen-belőle" szemlélet sem változtatta meg. Pedig a program tényleg minden létező játékgépre megjelent és nem mindegyik bírt olyan minőséggel és játékélménnyel, mint a számítógépes verzió.
A játék megjelenése egyébként 2005 ősze, ami azért jó hír, mert a karácsony előtti megjelenéseket - pénzügyi okokból - nem nagyon szokták húzni a kiadók (Persze a S.T.A.L.K.E.R.-rel pont így jártunk).
A háborús-lövöldözős játékok egyik királya minden bizonnyal a Call of Duty volt. A folytatásról is tudunk egy ideje, amely már nem a Quake III licenszelt grafikai motorját, hanem saját, vadiúj grafikus motort kap. Hogy ez a fejlesztés mire képes, azt jól szemléltetik a mellékelt képek. Ha például a robbanások által keltett porfelhők tényleg így fognak kinézni a játék futása közben is, akkor az Activision-Infinity Ward duó megint nagyot alakít. Az ígéretek között szerepel a kevésbé lineáris játékmenet, a jóval nagyobb pályák és a fejlesztett mesterséges intelligencia. Ez persze minden folytatás kötelező eleme.
Annak ellenére, hogy a piacot gyakorlatilag elárasztják a II. világháborús játékok, legyen szó akár FPS-ről, akár stratégiai játékról, a Call of Duty továbbra is komoly minőségi jelző. Ezt még a szokásos "mindenre-kiadjuk-csak-pénz-legyen-belőle" szemlélet sem változtatta meg. Pedig a program tényleg minden létező játékgépre megjelent és nem mindegyik bírt olyan minőséggel és játékélménnyel, mint a számítógépes verzió.
A játék megjelenése egyébként 2005 ősze, ami azért jó hír, mert a karácsony előtti megjelenéseket - pénzügyi okokból - nem nagyon szokták húzni a kiadók (Persze a S.T.A.L.K.E.R.-rel pont így jártunk).