Dojcsák Dániel
Az Eidos bejelentette a ShellShock: Nam '67-et
Az Eidos bejelentette hogy 2004 tavaszán kiadja a Guerilla csapat soron következő vietnámi háborús témájú akció játékát.
Az Eidos tájékoztatása szerint a ShellShock: Nam '67 PC-re, PS2-re és Xboxra jelenik majd meg és körülbelül júniusban kerül a polcokra. A téma a vietnámi háború, s ezen belül a fejlesztők egy újonc katona háborús tapasztalataira fókuszálnak, illetve megjelenítik a civil faluk napalmbombázásának szörnyűségét és a vietkong csapdái által okozott félelmet és feszültséget is.
"A ShellShock: Nam '67 annyira valósághű amennyire csak lehetséges. Eredeti képet próbáltunk festeni a vietnámi háború élményeiről" - mondta Hermen Hulst, a Guerilla vezető igazgatója. "A lehető legpontosabb modellt akartuk elkészíteni a játékosok számára. Tanulmányoztuk az összes érintett témát, nem visszariadva a háború sötétebb askpektusaitól sem."
Ahogy a játékosok előrehaladnak a cselekményben, tapasztalatot is szereznek és időről-időre elő is léptethetik a sima tengerészgyalogostól kezdve egészen a speciális erőkig. A küldetések mindenféle akciót magukban foglalnak a nagyívű csatatéri jelenetektől a vietnámi rejtőzködő harcosok felkutatásán át a fix célpontok fejvadászatáig. A helyszínek is egzotikusnak mondhatóak, hiszen a mocsárvidékek, a sűrű dzsungel, a vietnámi faluk és klausztrofóbiát okozó alagútrendszerek adják majd meg az alaphangulatot.
A fejlesztők ígérete szerint a játék ötvözi a profi technikai és grafikai megvalósítást a hiteles és egyedi játékélménnyel. A megjelent képek alapján folyamatosan sokkoló látványvilágra félelemre és sötétségre kell számítani.
Az Eidos tájékoztatása szerint a ShellShock: Nam '67 PC-re, PS2-re és Xboxra jelenik majd meg és körülbelül júniusban kerül a polcokra. A téma a vietnámi háború, s ezen belül a fejlesztők egy újonc katona háborús tapasztalataira fókuszálnak, illetve megjelenítik a civil faluk napalmbombázásának szörnyűségét és a vietkong csapdái által okozott félelmet és feszültséget is.
"A ShellShock: Nam '67 annyira valósághű amennyire csak lehetséges. Eredeti képet próbáltunk festeni a vietnámi háború élményeiről" - mondta Hermen Hulst, a Guerilla vezető igazgatója. "A lehető legpontosabb modellt akartuk elkészíteni a játékosok számára. Tanulmányoztuk az összes érintett témát, nem visszariadva a háború sötétebb askpektusaitól sem."
Ahogy a játékosok előrehaladnak a cselekményben, tapasztalatot is szereznek és időről-időre elő is léptethetik a sima tengerészgyalogostól kezdve egészen a speciális erőkig. A küldetések mindenféle akciót magukban foglalnak a nagyívű csatatéri jelenetektől a vietnámi rejtőzködő harcosok felkutatásán át a fix célpontok fejvadászatáig. A helyszínek is egzotikusnak mondhatóak, hiszen a mocsárvidékek, a sűrű dzsungel, a vietnámi faluk és klausztrofóbiát okozó alagútrendszerek adják majd meg az alaphangulatot.
A fejlesztők ígérete szerint a játék ötvözi a profi technikai és grafikai megvalósítást a hiteles és egyedi játékélménnyel. A megjelent képek alapján folyamatosan sokkoló látványvilágra félelemre és sötétségre kell számítani.