Németh Szabolcs

UT: 2007 - belbecs

Az Unreal Tournament 2007 technikai adottságait már kiveséztük, de nézzük meg azt, hogy a rendkívül impozáns külső milyen belbecset rejt?

Az Epic a játékmódok terén alapos tisztogatásba bonyolódik: eltűnik az Assault, a Domination mód. Az Assaultnál van egy támadó és egy védekező csapat, akik váltják egymást. A következő körben a támadó csapat addig támadhat, amíg az előző körben megtudta védeni magát, a Domination-nél pedig két hely van a pályán, melyekhez ha hozzáérünk, akkor a csapatunk színére változik. Ha 10 másodpercig tartani tudjuk mindkettőt, akkor kapunk egy pontot. A jövőben már a Bombing Run (futball UT módra) élményét sem tapasztalhatjuk majd meg.

Klikk ide! Klikk ide!

Most nyugodtan kérdezhetitek, hogy akkor mi lesz helyettük? Nos, a hagyományos módok, mint DeathMatch, Team DeathMatch, Capture The Flag és az UT 2004 nagy újdonsága, az ONS biztosan maradnak és az igéretek szerint izgalmas lehetőségek kerülnek be az eltávolítottak lecserélésére. Az egyik ilyen a Conquest, mely az Assault és az ONS keveréke lesz: egy területet kell megtartani, de a pályák nagysága az ONS-ben megszokottak háromszorosa lesz, ennélfogva járművek segítségét is igénybe vehetjük majd. Nem teljesen hivatalos az információ, de állítólag vCTF-hez (Vehicle Capture The Flag) is szerencsénk lesz az UT legújabb részében.

A fegyverek terén is igencsak hektikus a helyzet. Visszatér az Unreal Tournamentből már jól ismert Enforcer, a ShieldGun helyett pedig az impactHammer jön be, ami szintén az UT-ből köszön vissza. A Sniper Rifle nem esik a szanálás áldozatul, de a Lightning Gun-nal nem találkozhatunk majd a 2007-es felvonásban. Emellett Tridium Stinger, Canister Gun, gránátvető és még sok más fogja gazdagítani jövőbeli fegyverarzenálunkat.

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!

Egy FPS azon áll vagy bukik, hogy milyen a fizikája, és a fejlesztők szerint az UT 2007 sokkal földhözragadtabb lesz a 2004-es verzióhoz képest. Közlésük szerint az ugrások jobban tükrözik majd a realitást és ebből kifolyólag a harcok zöme is a talajon zajlik majd.

Azért az Epic sem hazudtolja meg magát, és - az összes játékfejlesztőhöz hasonlóan - brutális mesterséges intelligenciát ígérnek. A botok rendkívül sok hasznos információval látnak majd el minket a csapatrádión keresztül, sőt, az UT 2004-ben már megismert hangutasítások is tovább finomodnak. Mivel egy igazi többjátékos FPS-ről beszélünk, az online lehetőségek súlyozottan kerülnek előtérbe. A szervereket és a játékosokat eddig is könnyen megtalálhattuk, azonban most már arra is lesz lehetőségünk, hogy a tudásunknak megfelelő ellenfelet válasszunk. Nos tömören ezt várhatjuk tűkön ülve az Unreal Tournament 2007-től.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Psyho06 #42
    Azért mert eminem a neve azt hiszi hogy kemény csávó
  • St0RmTr00pEr #41
    Pláne ha ebertek nek igaza van :)
  • ebertek #40
    "Te tetü".? Az UT2k3 pl. 2002 szeptemberében jött ki.
    Egyébként meg BeyondUnreal-ről: "is due to be released on PC and PlayStation 3 in the second quarter (April-June) of 2006"

    Tehát 2006Q2, valószínüleg. De hát nem lehet tudni. Ezért még nem kell letetüzni, pláne, ha TE vagy a tetü....
  • Inquisitor #39
    Viszont Assaultért haragszom, én a 2004-et csak azért vettem meg. Meg nagy ritkán CTF-eztem ...
  • Inquisitor #38
    "Nem teljesen hivatalos az információ, de állítólag vCTF-hez (Vehicle Capture The Flag) is szerencsénk lesz az UT legújabb részében."
    Ez alapból benne volt a 2004-ben, csak pályák nem voltak hozzá, de ügyes arcok csináltak jó párat :)
  • csüves #37
    ja ja szép lesz jó lesz és szerintem a nagytöbbségnek be fog jönni még a veteránok is átállnak majd.
    DE CSAK PAKSON FOG FUTNI AZ ERŐMŰBEN
  • phunky #36
    Te jácottál már az ut2004-el már egyálltalán? Ha vetted volna a fárdságot és elolvasod a cikkeket olvashattad volna h a 2004-ben hatalmas ugrások voltak,ezért a 07-ben leszoritják a harcot a földre. (ennek nem nagyon örülök,bár lehet yol oldják meg. kicsit félek is h emiatt sokan megmaradnak a 04 melett) Mellesleg probáld kia 04-ben h gyorsan megnyomod a jobbra 2x plussz ugrás gomb csodálokozni fogsz
  • Alkarcsont #35
    hoverboard
  • Alkarcsont #34
    Azért lassú neked, meg azért ugrasz kicsit, mert nem tudsz dodg-olni rendesen, még a falról is el tudsz rugaszkodni!
  • DBM #33
    hát kiváncsi vok ménem kérdezték meg az embereket h mi a kiráy játékmód, mer én pl soha nemjácotam onslaught tal v mi meg assaultal is csak 1x (najó meg mikor muszáy volt a küldetésbe)

    részemről meg a BR kiráy, mert sokkal több taktika kel és csapatjáték hozzá, és sztem már agyonhangsúyozák a gépeket.

    az meg h valóságosra csinálnak 1 játékot ami az unreal nevet viseli... pfff nemértem. részemről a 2004 is eléggé lassú. pl lehetne gyorsabban menni és nobat ugrani, és még ezis roszab lesz.
    :(
    a végén egy kibszottcod vagy cs lesz belőle. az oyan lasu unalomjátékokból meg mmár elegem van, a végén ebből az lesz h megvárom a qake 5öt :D