Gyurkity Péter

Elhalasztják a The Settlers megjelenését

Nem sikerült jól a bétateszt, emiatt a cég határozatlan időre elhalasztja a debütálást.

Még évekkel ezelőtt írtunk arról, hogy a Ubisoft beharangozta a jól ismert franchise feltámasztását, azóta azonban inkább a csúszásokról és a cím elhanyagolásáról számolhattunk be, a megjelenés ugyanis váratott magára. A jelek szerint még mindig nem elégedettek a minőséggel, így elhalasztják a hivatalos megjelenést.

A napokban egy rövid bejegyzés jelent meg a Twitter oldalán, ebben pedig a Ubisoft Düsseldorf (amely korábban a Blue Byte névre hallgatott) az újabb halasztásról ad hírt. A mellékelt magyarázat szerint a bétateszt során kapott felhasználói visszajelzésekből számukra is egyértelművé vált, hogy a megfelelő minőség szintjét még mindig nem sikerült elérni, így nem látják értelmét a most esedékes megjelenésnek. Amíg tehát korábban március 17-et jelölték meg hivatalos debütálási dátumként, erre most mégsem kerül sor, a játék ugyanis határozatlan ideig csúszni fog, ami egyben a problémák komolyságát is jelzi számunkra.

Arról egyelőre nem szól a fáma, hogy pontosan mivel akadtak gondok, nagyon úgy tűnik azonban, hogy a játék egészében véve nem bizonyult kellően szórakoztatónak és versenyképesnek. Az ezzel kapcsolatos részletekről nyilván maguk a bétatesztelők, a bétára jelentkező felhasználók tudnának beszámolni, tulajdonképpen azonban mindegy, hogy miről is van szó, hiszen a cég nem látja értelmét a piacra dobásnak, erre pedig a legritkább esetekben kerül csak sor – az utóbbi években számos esetben láttunk példát félkész, hibákkal teletűzdelt címek megjelenésére, amit a későbbi kapkodás során sikerült csak (részben) orvosolni.

A cég egyelőre a tesztelők részvételét és eddigi segítségét köszönte meg, a további részleteket majd az elkövetkező hónapokban közlik velünk – már amennyiben nem kukázzák a projektet.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Gabbbbbbbbbbbb #5
    Az 1 tenyleg nagy szam volt, amikor kijott, de a 3 rakta fel oket a terkepre es ebben a grafika is igen komoly szerepet jatszott.
  • Caro #4
    Az 1-et nem tudom, a II volt a nagy klasszikus.
    És igen, manapság nem úgy megy a fejlesztés, mint akkoriban. Mondjuk akkor a programozóknál még elég alap volt, hogy komoly matematikai (ezzel együtt modell-alkotási) alapokkal rendelkezzenek. A mai js huszárok világában erre már nincs igény.
  • Tntmaxy #3
    Imádtam a Settlers 1 -et, eszméletlen jó játék. :)
  • kvp #1
    Az eredeti jatekot egyetlen programozo es egy muvesz keszitette. Es a programozo meg arra is figyelt, hogy jobb kez szerint keruljek egymast a par pixel magas emberek az osvenyeken. Csak a gazdasagi szimulacio (a "business logic" :-) ) 70 ezer sornyi kod volt (kb. 140 programsor/nap), grafika meg minden extra megirasa elott. Nagyon jo jatek lett.

    Ugyanezt a szintet 20 evvel kesobb egy teljes ceg nem kepes elerni sokkal fejlettebb eszkozokkel es az osszes eddigi tapasztalattal. (manapsag jellemzoen a 10 programsor/nap az atlagos teljesitmeny)