Gyurkity Péter
Elhalasztják a The Settlers megjelenését

Nem sikerült jól a bétateszt, emiatt a cég határozatlan időre elhalasztja a debütálást.
Még évekkel ezelőtt írtunk arról, hogy a Ubisoft beharangozta a jól ismert franchise feltámasztását, azóta azonban inkább a csúszásokról és a cím elhanyagolásáról számolhattunk be, a megjelenés ugyanis váratott magára. A jelek szerint még mindig nem elégedettek a minőséggel, így elhalasztják a hivatalos megjelenést.
A napokban egy rövid bejegyzés jelent meg a Twitter oldalán, ebben pedig a Ubisoft Düsseldorf (amely korábban a Blue Byte névre hallgatott) az újabb halasztásról ad hírt. A mellékelt magyarázat szerint a bétateszt során kapott felhasználói visszajelzésekből számukra is egyértelművé vált, hogy a megfelelő minőség szintjét még mindig nem sikerült elérni, így nem látják értelmét a most esedékes megjelenésnek. Amíg tehát korábban március 17-et jelölték meg hivatalos debütálási dátumként, erre most mégsem kerül sor, a játék ugyanis határozatlan ideig csúszni fog, ami egyben a problémák komolyságát is jelzi számunkra.
Arról egyelőre nem szól a fáma, hogy pontosan mivel akadtak gondok, nagyon úgy tűnik azonban, hogy a játék egészében véve nem bizonyult kellően szórakoztatónak és versenyképesnek. Az ezzel kapcsolatos részletekről nyilván maguk a bétatesztelők, a bétára jelentkező felhasználók tudnának beszámolni, tulajdonképpen azonban mindegy, hogy miről is van szó, hiszen a cég nem látja értelmét a piacra dobásnak, erre pedig a legritkább esetekben kerül csak sor – az utóbbi években számos esetben láttunk példát félkész, hibákkal teletűzdelt címek megjelenésére, amit a későbbi kapkodás során sikerült csak (részben) orvosolni.
A cég egyelőre a tesztelők részvételét és eddigi segítségét köszönte meg, a további részleteket majd az elkövetkező hónapokban közlik velünk – már amennyiben nem kukázzák a projektet.
Még évekkel ezelőtt írtunk arról, hogy a Ubisoft beharangozta a jól ismert franchise feltámasztását, azóta azonban inkább a csúszásokról és a cím elhanyagolásáról számolhattunk be, a megjelenés ugyanis váratott magára. A jelek szerint még mindig nem elégedettek a minőséggel, így elhalasztják a hivatalos megjelenést.
A napokban egy rövid bejegyzés jelent meg a Twitter oldalán, ebben pedig a Ubisoft Düsseldorf (amely korábban a Blue Byte névre hallgatott) az újabb halasztásról ad hírt. A mellékelt magyarázat szerint a bétateszt során kapott felhasználói visszajelzésekből számukra is egyértelművé vált, hogy a megfelelő minőség szintjét még mindig nem sikerült elérni, így nem látják értelmét a most esedékes megjelenésnek. Amíg tehát korábban március 17-et jelölték meg hivatalos debütálási dátumként, erre most mégsem kerül sor, a játék ugyanis határozatlan ideig csúszni fog, ami egyben a problémák komolyságát is jelzi számunkra.
Arról egyelőre nem szól a fáma, hogy pontosan mivel akadtak gondok, nagyon úgy tűnik azonban, hogy a játék egészében véve nem bizonyult kellően szórakoztatónak és versenyképesnek. Az ezzel kapcsolatos részletekről nyilván maguk a bétatesztelők, a bétára jelentkező felhasználók tudnának beszámolni, tulajdonképpen azonban mindegy, hogy miről is van szó, hiszen a cég nem látja értelmét a piacra dobásnak, erre pedig a legritkább esetekben kerül csak sor – az utóbbi években számos esetben láttunk példát félkész, hibákkal teletűzdelt címek megjelenésére, amit a későbbi kapkodás során sikerült csak (részben) orvosolni.
A cég egyelőre a tesztelők részvételét és eddigi segítségét köszönte meg, a további részleteket majd az elkövetkező hónapokban közlik velünk – már amennyiben nem kukázzák a projektet.