Ötvös Tibor

Új átékot készít az Avalanche Studios

Új játékot fejleszt a Just Cause készítője.

A Just Cause és a theHunter: Call of the Wild fejlesztője, az Avalanche Studios bejelentette, hogy már dolgozuk az új játékán, melyhez mindössze egy elég semmitmondó videót adtak ki. Emellé pedig egy még semmitmondóbb közlemény érkezett, melyben csak annyit tudunk meg, hogy a cég három részlegét, az Avalanche Studios, az Expansive Worlds és a Systemic Reaction egy néven, az Avalanche Studios Group altt fut tovább.

A csapat 2003-as megalakulása óta viszonylag termékenyke minősült, de legnagyobb sikerét mindenképpen a Just Cause-franchise-zal érték el - bár nekem a Mad Max sokkal jobban tetszett. Mindenesetre a Rage 2-vel is megmutatták, hogy képeseé nagyon elszállni, ha atrra van szükség, ugyanakkor a Generation zero vagy éppen a theHunter a komolyabb oldalukat mutatta meg. Várjuk a következő projektet.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Ender Wiggin #5
    Mindazon által a filmek hangulatát nagyon adja. És a pálya tele van egy csomó felfedeznivalóval. Még a térképen túl is. A repetitív természete és az illogikus, sztorival összefüggő kötöttségek meg a zsánerből fakadnak. Az ilyen gyűjtőgetős open world játékok mind unalmasak (beleértve az egyre szarabb AC-szériát is). Ennél pl. a MiddleEarth:Shadow-játékok sokkal fájdalmasabbak (nekem).
  • Blage7 #4
    A többi játékukkal nem játszottam, így azokról nem tudok nyilatkozni, de a Mad Max sajnos nekem csalódás volt. Imádom a filmeket, ezért vártam a játékot is, amikor belekezdtem, akkor a hangulat is remek volt, de néhány óra után rettenetesen önismétlővé és unalmassá vált. Minden területen ugyanaz a 4-5 féle feladat váltogatja egymást és valahol a sztori felénél arra is rá kellett jönnöm, hogy a játék rettenetesen húzza az ember idejét.
    Akit érdekel, elolvashatja, hogy miért is.

    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
    Szóval, a térkép közepén van egy fal, egy nagy kapuval, amit erősen őriznek, elég könnyen fenéken is billenthetik a játékost ha nem felkészülten megy oda, de igazából eleinte nincs is értelme oda menni, mert amíg a sztoriban el nem érsz egy bizonyos pontra, addig nem is tudod a kaput kinyitni.
    Szóval a lényeg, hogy folyamatosan fejleszted a fegyvereidet, a páncélodat, a képességeidet, az autódat és végül eljön a feladat, hogy akkor lenyomni a védelmet, ami sikerül is, a kapu nyitva áll és átléphetsz a következő területre, ahol mi az első küldetés? Menj a térkép szélére és robbants egy lyukat a falon, hogy az NPC-k észrevétlenül tudjanak szállítmányokat átküldeni egyik területről a másikra... Csak hogy akkor kérdem én, hogy mi a fenéért rabolta a játék az idődet az egész felkészülési macerával, hogy ha utána csak simán robbanthatsz egy lyukat a kaputól és az őröktől messze? Ekkor jöttem rá, hogy a játék eléggé időpazarló és hiába a jó kezdés, de sajnos végső soron nem egy jó játék, szerintem. Az pedig már csak egy újabb fityisz a játékosnak, hogy még a főellenfelet, aki a játék elején elagyabugyál minket és elveszi a kocsinkat, még azt sem tudjuk mi magunk lenyomni, hanem Max egy cutscene kíséretében végez vele.


    Na de majd meglátjuk ez milyen lesz, eddig ez amit kaptunk - ahogy a cikk is írja - elég semmitmondó.
    Utoljára szerkesztette: Blage7, 2020.03.29. 13:58:01
  • mumoka 2012 #2
    itt kéne 1 J -is.
  • ugh #1
    "Új átékot készít az Avalanche Studios"


    Jaj. Ne. Ne. Ne.
    Ezek miert nem mennek mar tonkre.
    Minden jatekuk valami orulet bovli szar.
    Mit csinaltak abbol a rage-bol is te atyagatya.