Marcell
Friss információk a Fallout Tacticsról
Friss információkat közölt Chris Taylor a játék tervezője a 14 Degrees East's taktikai 'csapatharc' játékáról, a Fallout Tactics-ról. Ez a rész kilóg az eddig készült két epizódból, hiszen ez már nem RPG (szerepjáték), bár sok benne a szerepjáték elem. Itt már nem csak egy embert kell irányítanunk, hanem egy egész csapatot. Osztagunkkal más bandák ellen harcolhatunk majd, akik közt lesznek mutánsok és egyéb ellenségek is.
"A legfontosabb különbség az egyjátékos és a multiplayer mód között, hogy egyjátékos módban körökre osztva kell irányítanunk embereinket, míg multiplayerben játszhatunk körökre osztva és valós időben is. Az elsősegély és az orvosi képességek rendszere nagyon érdekes lesz. Rengeteg időt fektettünk ebbe a részbe, ezért is gondoltam, hogy ezt külön is érdemes megemlíteni. Mindenki vegye figyelembe, hogy még semmi nincs a végleges stádiumban, még sok minden változhat az itt leírtak és a demó, ill. a teljes verzió megjelenéséig.
Az eredeti Falloutban megszokhattuk, hogy az elsősegély és orvosi képességünket a támadásokban szerzett sérülések gyógyítására használhattuk. Mindkettővel gyógyíthattuk hit point-jainkat (eltalált pontjainkat), orvoslással pedig a nyomorék végtagokat is helyre hozhattuk. Hogy korlátozzuk ezeknek a képességeknek a használatát, bevezettük, hogy egy játéknapon csak háromszor vehetjük igénybe különleges tudásunkat. Ezzel sikerült megakadályoznunk, hogy a játékos ezeknek a képességeknek a használatával, minden gond nélkül teljesen egészségessé gyógyítsa magát. Az elsősegély használata 30 játékpercet vesz igénybe, míg az orvoslás több óráig is tarthat. Egyik képességünket sem használhatjuk harc közben, ilyenkor csupán gyógyító tárgyainkra támaszkodhatunk. Tudásainkhoz különböző hasznos tárgyakat is használhatunk, de ezeknek az igénybevevése nem kötelező. Orvosláshoz igénybe vehetünk majd orvosi táskát , amely azonban mindig csak egyszer használható. Ez az elv nem működik multiplayer alatt, a fentebb említett képességek alapvetően használhatatlanok lesznek.
Több különböző beállítással is kipróbáltuk a játékot, például úgy, hogy az elsősegély használata bizonyos időszakaszban megadott százalékban gyógyítja emberünket, (orvoslásnál ez a százalékarány nagyobb volt), de nem voltunk megelégedve ezzel sem. Jelenleg egy olyan rendszer elkészítésén dolgozunk, ami sokkal jobban hasonlít az eredeti Falloutra. Elsősegély és doktori tudásunk hatékonyságát véletlenszerű kockadobással határozhatjuk meg, de ezt akár harc közben is megtehetjük. Ha azonban ez a képességünk fejletlen, jóval több időt (vagy akciópontot) vesz majd igénybe a gyógyítás. Ezért is fontos hát, hogy a többi képesség mellett ezt a is gyorsan maximálisra fejlesszük. Ezeknek a képességeknek korlátoztuk a hatékonyságát. Elsősegélyt nem adhatunk olyan embernek, akinek életereje 50% felett van, orvoslást pedig 75% felett nem végezhetünk.
A játék tesztelése során még megváltozhatnak a fent említett dolgok."
Egyelőre csupán ennyi információt közölt Chris Taylor a Fallout Tactics-ról, azonban, ha bárkinek kérdése van, nyugodtan ugorjon el az Interplay fórumjára.
A Fallout Tactics megjelenése 2001 első negyedére várható az Interplay kiadásában.
Minimum konfiguráció: P2-266MHz, 64MB RAM, Direct X 7
"A legfontosabb különbség az egyjátékos és a multiplayer mód között, hogy egyjátékos módban körökre osztva kell irányítanunk embereinket, míg multiplayerben játszhatunk körökre osztva és valós időben is. Az elsősegély és az orvosi képességek rendszere nagyon érdekes lesz. Rengeteg időt fektettünk ebbe a részbe, ezért is gondoltam, hogy ezt külön is érdemes megemlíteni. Mindenki vegye figyelembe, hogy még semmi nincs a végleges stádiumban, még sok minden változhat az itt leírtak és a demó, ill. a teljes verzió megjelenéséig.
Az eredeti Falloutban megszokhattuk, hogy az elsősegély és orvosi képességünket a támadásokban szerzett sérülések gyógyítására használhattuk. Mindkettővel gyógyíthattuk hit point-jainkat (eltalált pontjainkat), orvoslással pedig a nyomorék végtagokat is helyre hozhattuk. Hogy korlátozzuk ezeknek a képességeknek a használatát, bevezettük, hogy egy játéknapon csak háromszor vehetjük igénybe különleges tudásunkat. Ezzel sikerült megakadályoznunk, hogy a játékos ezeknek a képességeknek a használatával, minden gond nélkül teljesen egészségessé gyógyítsa magát. Az elsősegély használata 30 játékpercet vesz igénybe, míg az orvoslás több óráig is tarthat. Egyik képességünket sem használhatjuk harc közben, ilyenkor csupán gyógyító tárgyainkra támaszkodhatunk. Tudásainkhoz különböző hasznos tárgyakat is használhatunk, de ezeknek az igénybevevése nem kötelező. Orvosláshoz igénybe vehetünk majd orvosi táskát , amely azonban mindig csak egyszer használható. Ez az elv nem működik multiplayer alatt, a fentebb említett képességek alapvetően használhatatlanok lesznek.
Több különböző beállítással is kipróbáltuk a játékot, például úgy, hogy az elsősegély használata bizonyos időszakaszban megadott százalékban gyógyítja emberünket, (orvoslásnál ez a százalékarány nagyobb volt), de nem voltunk megelégedve ezzel sem. Jelenleg egy olyan rendszer elkészítésén dolgozunk, ami sokkal jobban hasonlít az eredeti Falloutra. Elsősegély és doktori tudásunk hatékonyságát véletlenszerű kockadobással határozhatjuk meg, de ezt akár harc közben is megtehetjük. Ha azonban ez a képességünk fejletlen, jóval több időt (vagy akciópontot) vesz majd igénybe a gyógyítás. Ezért is fontos hát, hogy a többi képesség mellett ezt a is gyorsan maximálisra fejlesszük. Ezeknek a képességeknek korlátoztuk a hatékonyságát. Elsősegélyt nem adhatunk olyan embernek, akinek életereje 50% felett van, orvoslást pedig 75% felett nem végezhetünk.
A játék tesztelése során még megváltozhatnak a fent említett dolgok."
Egyelőre csupán ennyi információt közölt Chris Taylor a Fallout Tactics-ról, azonban, ha bárkinek kérdése van, nyugodtan ugorjon el az Interplay fórumjára.
A Fallout Tactics megjelenése 2001 első negyedére várható az Interplay kiadásában.
Minimum konfiguráció: P2-266MHz, 64MB RAM, Direct X 7