Castellum
Baldur's Gate II: Shadows of Amn béta benyomások és képek
A Baldur's Gate II: Shadows of Amn igazán lenyűgöző. Nincs semmi meglepő a játékmenetben vagy a grafikában, de a játék a jelenlegi formájában igazán kellemes.
Az egyik legnagyobb meglepetés az, hogy a beta milyen stabil, egyetlen komoly kifagyással 25 játékóra után. Általában a beta játékok kifagynak minden 2-3 óra után, de a minap váltottunk Voodoo5 5500-as kártyákra, talán ez csinál valamit másképpen. Mindazonáltal a játék nagyon összehangolt, legalábbis a játék kezdetén. Rengeteg olyan quest van, amit nem muszáj megcsinálnod ahhoz, hogy továbblépj a játékban, de ha mégis rászánod magad, és miért ne szánnád, akkor rendkívűl meghosszabbíthatod a játék időtartamát. Például csak egy kicsit foglalkoztunk a fő quest-tel, de megfejtettünk két félig főbb quest-et Athkatla városában (ebben a hatalmas városban találod magad a 2. fejezetben). Erre a két questre durván 15 órát szántunk, és felhalmoztunk vagy nyolc másikat, amelyekkel jelenleg is foglalkozunk.
A 800x600-as felbontás hozzáadása az infinity motorhoz a legfigyelemreméltóbb újítás a játék kinézetében, de avatar karakterei nem igazán vannak a helyükön és az ízlésünknek túl kicsik. Rengeteg dinamikus háttér, szobor és érdekes varázslat jellemzi a játék motorját.
A harc sokkal érdekesebb, mint az előző részekben, mivel elég változatos ellenségekkel kell szembenéznünk. Az a lehetőség, hogy 800x600-as felbontásban játszhatsz, több taktikai választásra ad lehetőséget, mivel nagyobb távolságból láthatod a feléd közeledő ellenségeket.
Az NPC-k valóban fejlődtek MI és együttműködés tekintetében. A csapattagok közbeszólnak időről időre, hogy tudassák veled, miképp gondolkodnak a csapat haladásáról, és szintén lehet némi érdekes beszélgetésed is a többiekkel. A karakterek összeütközései könnyebbé teszik a haladást és a sétálási sebesség is egy kissé gyorsabb lett.
A kezelőfelület is kicsípte magát, és néhány tulajdonság is fejlettebb lett, amit kiválaszthatsz a kezelőfelületről. A Baldur's Gate II-ben a naplórendszer nagyon jó lett, számos opció segít, hogy könnyebben nyomon követhesd a kalandjaidat, és a városok térképei most már minden boltban megtalálhatóak.
Egyelőre ennyi, és íme 6 kép a beta-ból.
Az egyik legnagyobb meglepetés az, hogy a beta milyen stabil, egyetlen komoly kifagyással 25 játékóra után. Általában a beta játékok kifagynak minden 2-3 óra után, de a minap váltottunk Voodoo5 5500-as kártyákra, talán ez csinál valamit másképpen. Mindazonáltal a játék nagyon összehangolt, legalábbis a játék kezdetén. Rengeteg olyan quest van, amit nem muszáj megcsinálnod ahhoz, hogy továbblépj a játékban, de ha mégis rászánod magad, és miért ne szánnád, akkor rendkívűl meghosszabbíthatod a játék időtartamát. Például csak egy kicsit foglalkoztunk a fő quest-tel, de megfejtettünk két félig főbb quest-et Athkatla városában (ebben a hatalmas városban találod magad a 2. fejezetben). Erre a két questre durván 15 órát szántunk, és felhalmoztunk vagy nyolc másikat, amelyekkel jelenleg is foglalkozunk.
A 800x600-as felbontás hozzáadása az infinity motorhoz a legfigyelemreméltóbb újítás a játék kinézetében, de avatar karakterei nem igazán vannak a helyükön és az ízlésünknek túl kicsik. Rengeteg dinamikus háttér, szobor és érdekes varázslat jellemzi a játék motorját.
A harc sokkal érdekesebb, mint az előző részekben, mivel elég változatos ellenségekkel kell szembenéznünk. Az a lehetőség, hogy 800x600-as felbontásban játszhatsz, több taktikai választásra ad lehetőséget, mivel nagyobb távolságból láthatod a feléd közeledő ellenségeket.
Az NPC-k valóban fejlődtek MI és együttműködés tekintetében. A csapattagok közbeszólnak időről időre, hogy tudassák veled, miképp gondolkodnak a csapat haladásáról, és szintén lehet némi érdekes beszélgetésed is a többiekkel. A karakterek összeütközései könnyebbé teszik a haladást és a sétálási sebesség is egy kissé gyorsabb lett.
A kezelőfelület is kicsípte magát, és néhány tulajdonság is fejlettebb lett, amit kiválaszthatsz a kezelőfelületről. A Baldur's Gate II-ben a naplórendszer nagyon jó lett, számos opció segít, hogy könnyebben nyomon követhesd a kalandjaidat, és a városok térképei most már minden boltban megtalálhatóak.
Egyelőre ennyi, és íme 6 kép a beta-ból.