St

Nyilatkozott Mike Skaggs, a Red Alert 2 producere

A Tiberian Sun megjelenése után az volt a hivatalos infó, hogy a Command & Conquer folytatásaként egy új Tiberian Sun rész jelenik meg, a Tiberian Twilight. Azonban a Tiberian Sun kétes fogadtatása, vagy más nem ismert körülmény hatására a Westwood mégis úgy döntött, hogy egy Red Alert folytatást ad ki. Az alábbiakban egy interjút közlünk, amelyben Mike Skaggs nyilatkozik a készülő RTS-ről.

Az interjút a Game-Interviews csapata készítette.

GI: Mark adnál valami infót magadról, miben nyomulsz épp?

MS: Igen, Mark Skaggs vagyok a RA2 project producere a Westwoodnál. Rengeteget játszom, és gyakran előveszem a régi kedvenceimet is. Épp most játszogatok az Everquest-tel, a Nox-szal, a Red Alert 2-vel, de hamarosan ránézek a Diablo-ra is.

GI: Hogy illeszkedik a Red Alert 2 a C&C sztorijába? Miért épp Red Alert 2 lesz a játék neve és miért nem C&C 3?

MS: Az eredeti Red Alert világ akkor jött létre, amikor Einstein megváltoztatta a múltat, hogy szebb jövőt alkosson. Mi ezt az ágat folytatjuk a Red Alert 2-vel.

GI: Milyen újdonságok lesznek az új játékban, amelyet még nem láthattunk a C&C sorozat előző tagjaiban? Esetleg lesz valami egyedi újdonság, amit új az egész RTS műfajban is?

MS: Mi már bemutattuk a második generációs RTS-t, amely az új stratégiai lehetőségek egész sorát tárta elénk. De a Red Alert 2-ben sokkal változatosabban használhatod majd az egységeket. Pl. ha az ellenséged épít egy Tesla tornyot, amely csak egy halálos csapásra képes egyszerre, de ha van legalább 3 Tesla katonád, akkor le tudod rombolni. Vagy egy Crazy Ivannal (szerk.: szovjet speciális egység, amely bombát tud elhelyezni) bombát rakhatsz egy tehén hátára, majd behajthatod szegény jószágot a szövetséges bázisra...

Keményen dolgozunk, hogy a Red Alert 2-ben beállítsuk az egységek és oldalak közötti erőegyensúlyt. Például ha az első részben ledobtál egy atomot, akkor okoztál némi kárt, de nem történt semmi jelentős. Most viszont az atombomba ledobása egy kicsit megnehezült, és az ellenfelek is jóval előbb értesülnek, ha épp valaki indítani készül.

GI: Miért döntött úgy a Westwood, hogy a Tiberian Sun motorját használja fel?

MS: Valóban az RA2-be a Tiberian Sun feltunningolt motorját építettük be. Amikor nekifogtunk a tervezésnek, úgy döntöttünk, hogy leginkább a grafikai kivitelezésre összpontosítunk, és ehhez legjobban a TS motorja alkalmazkodik. Természetesen bizonyos elemeket ki kellett venni, mint pl. a pálya-deformáció, de a néhány "lebutítás" ellenére került azért szép számmal új dolog is a rendszerbe.

GI: Az egységek között mely kedvencek fognak visszatérni?

MS: Az én kedvencem Tanya biztosan visszatér! Ő képes már úszni is, így ezentúl hajók is retteghetnek a tarisznyájában lapuló C4-től. Egyebek mellett előkerül a Tesla minden változata is.

GI: Hány játékost játszhat majd egyszerre multiplayer módban?

MS: Terveink szerint maximum 8.

GI: Mely országokkal találkozhatunk majd az RA2-ben , és mi változik a mérnökökkel?

MS: A játékos 9 különböző náció színeiben indulhat csatába, mindegyiknél más használható egységekkel, különböző gyártási költségekkel, tűzerővel, páncélzattal. Új lesz, hogy minden nemzet kap egy saját speciális egységet is. A mérnökök nem változnak, úgy tudnak majd épületet elfoglalni, ahogy az előző C&C játékokban.

GI: Várható valami külsősöknek szánt béta teszt?

MS: Nem, sajnos nem tervezünk béta teszt kiadását.

GI: Ahogy hallottam a játékban lesz néhány egyedi multiplayer mód. Tudhatnák erről valamit bővebben?

MS: Igen, tervezzük, de még nem tudok erről részleteket mondani.

GI: A RA 2-ben továbbra is él az a megkötés, hogy az épületeket csak max. 2 kockányival egymásra építhetjük?

MS: A Red Alert 2 koncepciója, hogy az egyedüli erőforrás, ami kell az épületeknek az áram. Tehát muszáj az épületeket egymás mellé építeni. Azonban új, hogy némely épületektől távolabb is építkezhetünk.

GI: Végezetül mikor láthatjuk a játékot a boltok polcain?

MS: Ez év októberében már a boltokban láthatod a játékot. A csapat keményen dolgozik, hogy minél gyorsabban, minél jobb játékot csináljon. Őszintén remélem, mindenkinek kedvére való lesz.

GI: Köszönjük az interjút...


Klikk ide!   Klikk ide!


Az interjú alapján ítélve a Red Alert 2 inkább a Tiberian Sun lesz kissé felfejlesztve mintsem ténylegesen egy új játék. Félő, hogy úgy járunk majd ezzel is, mint 2 éve a Dune2K-val, nagyobb volt füstje, mint a lángja...


Klikk ide!   Klikk ide!


A játék minimum konfigurációja: Pentium II 233 MHz, 32MB RAM, (Win95/98)
(Képekkel telepakolta: Marcell)

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!