Mortimer

Red Alert 2



(GameSpot) A WestWood bepillantást engedett '96 egyik legnagyobb sikerének számító játékának folytatásába, a Red Alert 2-be. Fejlesztése már egy éve zajlik az Irvine cégnél (ők fejlesztették a Nox-ot is) Céljuknak tekintik az izgalom fenntartását, mivel a valósidejű stratégiai játékoknál ha az első 10 percben nem ér véget a játszma, a következő óra unalmasan tellik el. A grafikát a Tiberian Sun némileg átdolgozott (könnyedebb és gyorsabb játékmenetet lehetővé tévő) motorja jeleníti meg.

A történet az első rész után néhány évvel kezdődik, a szövetségesek nemrég győzedelmeskedtek Sztálin felett. Az európai infrastuktúra felépült, a szovjet diktátor helyét Romanov tábornok vette át. Lerohanó támadását a mexikói zavargások kitörésekor kezdi meg, délről benyomul az Egyesült Államok területére. AZ USA nukleáris csapást indít, de a rakéták - Romanov új technológiája miatt - használhatatlanok. Itt lépünk mi a képbe.
A szövetséges egységek nem túlzottan változtak az elöző rész óta, ezzel szemben a szovjetek fantasztikus új harci gépezeteket alkottak.

Klikk ide! Klikk ide!

A játék fejlesztése nem meglepő, mivel a Westwood már korábban megerősítette a Command & Conquer 3: Tiberian Twilight készülését. Mivel a hármas számot kapta, ez azt jelenti, hogy a Red Alert 2 nem a C&C sorozat része, tehát a C&C világában megtörténő dolgok nem érvényesek a Red Alert szériára. Ezáltal az alkotói szabadság jelentősen nőhet.
A multiplayer játékba számos új játékmódot - a világméretű, online pályán és a létrán is túlmenően is - igérnek. A játékról az E3-mon hoznak további részleteket nyilvánosságra.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • RelakS #2
    És? Úgy szétverem azt a kop... ahh... Nem tudok koncentrálni... Hangok a fejemben... GYŐZELEM A SZOVJHETUNIÓNAAAAAK!!!!!!!!