Ötvös Tibor

VR-FPS játékot kap a John Wick


Egy Virtual Reality FPS játékot kap John Wick, melyet a Starbreeze fejleszt.

A Starbreeze minőségi játékairól híres (The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay, The Darkness vagy éppen a Brothers: A Tale of Two Sons) és éppen ezért a tegnap bejelentett John Wick a saját várakozási listámon nagyon előkelő helyre ugrott. A John Wick egy Virtual Reality First Person Shooter lesz, melyben a filmben megismert karakterek bőrét ölthetjük magunkra.

A sztori nem Wick bosszú-hadjáratát öleli fel, helyette inkább a Continental Hotel lakóira koncentrál. A rossz hír azonban, hogy amint az a címből is kiderült, a John Wick csak VR-eszközökre jelenik meg. A promóciós változat a HTC Vive World Tour berkeiben lesz elérhető, a végső változat pedig tavasszal jelenik meg.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Lapajka #4
    Ahogy film pocsék volt, félő hogy a játék is az lesz... agyatlan céllövölde agyhalottaknak....
  • Whysper #3
    Téves.

    Oculus + futó pad. Nem kell venned egy hangárt is hozzá. 8) https://www.youtube.com/watch?v=aTtfAQEeAJI
  • Macropus Rufus #2
    nem pontosan. Amit látsz Oculust az csak megjelenítő. Azzal még nem fogsz a VR világban mozogni. Kell még hozzá egy pozicionáló eszköz, amivel mozoghatsz. (ilyet nem láttam pl. az Oculust mellett sehol) vagy a valós mozgásodat követi le (mint anno a VFX1 Headgear). Ennek annyi hátránya van, hogy legalább akkora helység kell mint amekkora a játék pályája. Értelem szerűen valós időben és térben mozogsz egy virtuális világban, szóval kell a terület.
    Véleményem szerint annyi lesz ebben a nagy durranás, hogy a játék VR szemüvegre lesz programozva, és ennyi. A VR világ abban fog realizálódni, hogy egy 3D tévé lesz az ember fején, ami leköveti a fejmozgásomat. Magyarán, amit eddig egérrel végeztem azt most a fejem mozgatásával fogom. Látványos lesz az biztos. Nem sok játék volt eddig, amiben benne vagy a játékban.
    Nekem az első és utolsó élményem egy 90-es évekbeli Ifabon volt. Egy VFX1 Headgear volt, és a Descent első részével játszottam. Azt kell, hogy mondjam az a grafika ami akkor volt (2x 640x480-as felbontást tudott a sisak, de mondjuk a Descent amúgy sem tudott többet) olyat ütött, hogy azóta sem éltem át olyan játékélményt mint akkor.
    Igaz, hogy a VFX1 mozgáskövető rendszerrel volt ellátva, tehát ha mozogtál azt lekövette. Érdekes volt a VR világban mozogni :)
  • Cickány90 #1
    Most akkor a VR nem csak egy kimeneti eszköz?