4
  • Lapajka
    #4
    Ahogy film pocsék volt, félő hogy a játék is az lesz... agyatlan céllövölde agyhalottaknak....
  • Whysper
    #3
    Téves.

    Oculus + futó pad. Nem kell venned egy hangárt is hozzá. 8) https://www.youtube.com/watch?v=aTtfAQEeAJI
  • Macropus Rufus
    #2
    nem pontosan. Amit látsz Oculust az csak megjelenítő. Azzal még nem fogsz a VR világban mozogni. Kell még hozzá egy pozicionáló eszköz, amivel mozoghatsz. (ilyet nem láttam pl. az Oculust mellett sehol) vagy a valós mozgásodat követi le (mint anno a VFX1 Headgear). Ennek annyi hátránya van, hogy legalább akkora helység kell mint amekkora a játék pályája. Értelem szerűen valós időben és térben mozogsz egy virtuális világban, szóval kell a terület.
    Véleményem szerint annyi lesz ebben a nagy durranás, hogy a játék VR szemüvegre lesz programozva, és ennyi. A VR világ abban fog realizálódni, hogy egy 3D tévé lesz az ember fején, ami leköveti a fejmozgásomat. Magyarán, amit eddig egérrel végeztem azt most a fejem mozgatásával fogom. Látványos lesz az biztos. Nem sok játék volt eddig, amiben benne vagy a játékban.
    Nekem az első és utolsó élményem egy 90-es évekbeli Ifabon volt. Egy VFX1 Headgear volt, és a Descent első részével játszottam. Azt kell, hogy mondjam az a grafika ami akkor volt (2x 640x480-as felbontást tudott a sisak, de mondjuk a Descent amúgy sem tudott többet) olyat ütött, hogy azóta sem éltem át olyan játékélményt mint akkor.
    Igaz, hogy a VFX1 mozgáskövető rendszerrel volt ellátva, tehát ha mozogtál azt lekövette. Érdekes volt a VR világban mozogni :)
  • Cickány90
    #1
    Most akkor a VR nem csak egy kimeneti eszköz?