sogun

Final Fantasy 9

(3DGN) Yoshitaka Amano - az első Final Fantasy játékok egyik tervezője - visszatér, hogy közreműködjön a kilencedik rész elkészítésében. Ez azt jelenti, hogy a nagy tömegek által kedvelt játéksorozatból eltűnhetnek a futurisztikus/technológiai elemek.

Visszatérünk az eredeti fantasy világba, ahol lovagok és sárkányok nyuvasztják egymást. Azért nem kell elpityeredni. Ne higgyétek, hogy búcsút mondhattok kedvenc "modern" karaktereiteknek, mindössze a játék kinézete és hangulata változik meg. Legnagyobb szenzáció lesz a "szuper-torzított" szereplők visszatérése még a Playstation előtti Final Fantasy időkből. Tehát továbbra is poligonokból épülnek majd fel a karakterek, csakhogy az egészen korai FF-játékok szereplőire fognak hasonlítani.

Visszatér a karakter osztály rendszer. Legutóbb a hatodik részben tapasztalhattuk, hogy minden szereplő sajátos osztályba tartozott, így csak meghatározott fegyvereket, páncélokat és mágikus erőket használhattak. Sajna mi magunk nem választhatunk majd osztályt, pedig szuper lett volna az FF 5. osztályrendszere... Na mindegy.

Ugyanazzal a harc-megvalósítással fogunk találkozni, mint az eddigi részekben. Volt azonban egy dolog, ami frankón felidegelte a játékosokat az eddig elkészült részekben: a Guardian Force animációk hossza. A Square (kiadó) rengeteg levelet kapott emiatt és ígérik, hogy tesznek majd valamit a komplikált és hosszú harci animációk (kiküszöbölése?) érdekében. Remélem nem tűnnek el teljesen ezek az bejátszások és gombnyomásra átugorhatóak lesznek.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!