Gyurkity Péter
4,7 hüvelykes lesz az Amazon okostelefonja
Iparági források szerint az Amazon - látva a piaci fejleményeket - nagyobb kijelzővel és egyéb változtatásokkal dobná piacra saját készülékét. Partnerük a jövőben agresszívan nyomulna előre.
Az ágazatban érdekelt forrásoktól származó értesülés ezúttal is Tajvanról ered, ebben pedig arról olvashatunk, hogy az Amazon néhány módosításra szánta el magát a tervek szerint a második negyedévben debütáló saját okostelefonnal kapcsolatban. Ez eredetileg egy 4,3 hüvelykes kijelzővel jelent volna meg, ám a vásárlók egyértelműen erősödő érdeklődést mutatnak a még nagyobb példányok iránt, így itt nem szeretnének rögtön hátrányból indulni.
Ennek érdekében az eddig főként a saját e-kereskedelmi portáljáról és egyre inkább a Kindle családról ismert cég 4,7 hüvelykes érintőképernyővel látná el a jelenleg fejlesztés alatt álló telefont, illetve néhány további változtatást hajtanak végre. Az még nem világos, hogy ez mennyiben okozhatja a megjelenés elcsúszását, ám egyes források máris beszámoltak arról, hogy maga a sorozatgyártás is valamikor a második negyedben indulhat csak el, ez pedig egy némiképp későbbi piaci megjelenést vetít előre. A Foxconn üzemében sem ment minden simán, így egyre esélyesebbnek tűnik a csúszás.
A HTC neve többször felmerült az Amazon telefonjával kapcsolatban, több alkalommal is kiszivárgott olyan információ, miszerint ők gyártanák a készüléket. Ők a maguk részéről az eddig használt szlogen (Quietly Brilliant) elhagyásáról döntöttek, talán azért, mert jól látható, hogy a Samsung is milyen sikereket tud aratni egy jórészt negatív kampányra épülő stratégiával (ebben főleg az Apple termékeit használókat veszik célkeresztbe).
A cég marketingigazgatója a jövőben egyetlen szlogen helyett több kifejezést is használna, ezekkel az eredeti ötleteket, a játékosságot, illetve a merészséget igyekeznek majd kihangsúlyozni, hogy jobban elkülönüljenek a riválisoktól.
Az ágazatban érdekelt forrásoktól származó értesülés ezúttal is Tajvanról ered, ebben pedig arról olvashatunk, hogy az Amazon néhány módosításra szánta el magát a tervek szerint a második negyedévben debütáló saját okostelefonnal kapcsolatban. Ez eredetileg egy 4,3 hüvelykes kijelzővel jelent volna meg, ám a vásárlók egyértelműen erősödő érdeklődést mutatnak a még nagyobb példányok iránt, így itt nem szeretnének rögtön hátrányból indulni.
Ennek érdekében az eddig főként a saját e-kereskedelmi portáljáról és egyre inkább a Kindle családról ismert cég 4,7 hüvelykes érintőképernyővel látná el a jelenleg fejlesztés alatt álló telefont, illetve néhány további változtatást hajtanak végre. Az még nem világos, hogy ez mennyiben okozhatja a megjelenés elcsúszását, ám egyes források máris beszámoltak arról, hogy maga a sorozatgyártás is valamikor a második negyedben indulhat csak el, ez pedig egy némiképp későbbi piaci megjelenést vetít előre. A Foxconn üzemében sem ment minden simán, így egyre esélyesebbnek tűnik a csúszás.
A HTC neve többször felmerült az Amazon telefonjával kapcsolatban, több alkalommal is kiszivárgott olyan információ, miszerint ők gyártanák a készüléket. Ők a maguk részéről az eddig használt szlogen (Quietly Brilliant) elhagyásáról döntöttek, talán azért, mert jól látható, hogy a Samsung is milyen sikereket tud aratni egy jórészt negatív kampányra épülő stratégiával (ebben főleg az Apple termékeit használókat veszik célkeresztbe).
A cég marketingigazgatója a jövőben egyetlen szlogen helyett több kifejezést is használna, ezekkel az eredeti ötleteket, a játékosságot, illetve a merészséget igyekeznek majd kihangsúlyozni, hogy jobban elkülönüljenek a riválisoktól.