SG.hu
Kiefer Sutherland reklámozza az Acer új ultrabookját
Az Acer elindította a "Fedezze fel rejtett szenvedélyeit” reklámkampányt, amin keresztül bemutatásra kerül az Acer új szlogenje, az “explore beyond limits”, és ami az Acer mobil számítógépek értékesítését hivatott támogatni.
A cég közleméyne szerint a legújabb Aspire S5 Ultrabook modellel az előtérben ez a kampány az Acer egyik legnagyobb marketing befektetése a kreatív fejlesztés és a médiában való megjelenés területén. A kampány az Acer új szlogenjét, az “explore beyond limits”-et indítja útjára és átvezeti a márkát egy új fejezetbe. A digitális forradalom táplálta az emberek vágyát a tanulásra, a közös munkára, az alkotásra és a határok feszegetésére, míg a technológia új felderítendő világokat nyitott meg és a képességet, hogy úgy fedezzük fel őket, mint eddig még soha.
A marketinganyag szerint egy új globális fogyasztó fejlődött ki, aki értékeli a felfedezést. Az Acer a Modern Kor Felfedezőinek hívja őket, és erőfeszítéseit arra koncentrálja, hogy olyan eszközöket adjon a kezükbe, melyek révén felfedezhetik saját belső potenciáljukat – hogy felfedezzék, mi van saját határaikon túl. Az Aceren belül a felfedezés értéke alapvető, akár új termékekben, akár újszerű üzleti megközelítésekben, vagy új kommunikációs formákban jelenik meg.
“A kampány arra hivatott, hogy megváltozassa azt, amit az emberek az Acer márkáról gondolnak, és arra invitálja őket, hogy újraértékeljék, hogy miről is szól ez a márka, és hogy a termékeink mit tehetnek a vásárlóért. A technológia iránti szenvedélyünk az Acernél abban gyökerezik, hogy igyekszünk az emberek számára lehetővé tenni a felfedezést és az alkotást. Úgy véljük, hogy az általunk készített termékeken keresztül, a mi felelősségünk segíteni az embereknek túllépni korlátaikon, hogy kíváncsiságuk szikrát kapjon, és megkezdjék felfedezéseiket.” - mondta Walter Deppeler, az Acer Marketing igazgatója. A vékony, gyors ás erős Acer Aspire S5 Ultrabook központi szerepet játszik a kampányban, lehetővé téve Kiefer Sutherland számára, hogy felfedezze, mi van saját határain túl. Kiefer Sutherland, akit legtöbben Jack Bauerként ismerünk a kultikus 24 című TV sorozatból, az Aspire S5 gépét használja, hogy felfedezze a cupcake készítése iránti rejtett szenvedélyét. Azonban Bauer hű maradt önmagához, nem puhult el teljesen és nem öltött magára fodros kötényt és vette elő a habzsákot – fúrókat és lángszórót használ süteményei elkészítéséhez. Végig az Aspire S5 Ultrabook különböző funkcióit használja, hogy rögzítse, megalkossa és tökéletesítse cupcake dizájnját.
A reklámot Los Angeles belvárosában vették filmre egy több díjat is nyert rendező, Ivan Zacharias segítségével, aki garantálta, hogy akció, nevetés és eredeti mozifilm érzés legyen benne. A “Fedezze fel rejtett szenvedélyeit” kampány az Acer EMEA marketing stratégiájának kulcsfontosságú része lesz 2012 második felében, támogatva a márka fejlesztését és az összes Acer termék értékesítését az év legforgalmasabb részeiben. A kampány az EMEA teljes területén online jelenik meg, továbbá a TV-ben, mozikban, nyomtatásban, közterületeken és közösségi hálózatokon is látható lesz olyan kulcsfontosságú piacokon, mint Franciaország, Németország, Oroszország, és az Egyesült Királyság.
A cég közleméyne szerint a legújabb Aspire S5 Ultrabook modellel az előtérben ez a kampány az Acer egyik legnagyobb marketing befektetése a kreatív fejlesztés és a médiában való megjelenés területén. A kampány az Acer új szlogenjét, az “explore beyond limits”-et indítja útjára és átvezeti a márkát egy új fejezetbe. A digitális forradalom táplálta az emberek vágyát a tanulásra, a közös munkára, az alkotásra és a határok feszegetésére, míg a technológia új felderítendő világokat nyitott meg és a képességet, hogy úgy fedezzük fel őket, mint eddig még soha.
A marketinganyag szerint egy új globális fogyasztó fejlődött ki, aki értékeli a felfedezést. Az Acer a Modern Kor Felfedezőinek hívja őket, és erőfeszítéseit arra koncentrálja, hogy olyan eszközöket adjon a kezükbe, melyek révén felfedezhetik saját belső potenciáljukat – hogy felfedezzék, mi van saját határaikon túl. Az Aceren belül a felfedezés értéke alapvető, akár új termékekben, akár újszerű üzleti megközelítésekben, vagy új kommunikációs formákban jelenik meg.
“A kampány arra hivatott, hogy megváltozassa azt, amit az emberek az Acer márkáról gondolnak, és arra invitálja őket, hogy újraértékeljék, hogy miről is szól ez a márka, és hogy a termékeink mit tehetnek a vásárlóért. A technológia iránti szenvedélyünk az Acernél abban gyökerezik, hogy igyekszünk az emberek számára lehetővé tenni a felfedezést és az alkotást. Úgy véljük, hogy az általunk készített termékeken keresztül, a mi felelősségünk segíteni az embereknek túllépni korlátaikon, hogy kíváncsiságuk szikrát kapjon, és megkezdjék felfedezéseiket.” - mondta Walter Deppeler, az Acer Marketing igazgatója. A vékony, gyors ás erős Acer Aspire S5 Ultrabook központi szerepet játszik a kampányban, lehetővé téve Kiefer Sutherland számára, hogy felfedezze, mi van saját határain túl. Kiefer Sutherland, akit legtöbben Jack Bauerként ismerünk a kultikus 24 című TV sorozatból, az Aspire S5 gépét használja, hogy felfedezze a cupcake készítése iránti rejtett szenvedélyét. Azonban Bauer hű maradt önmagához, nem puhult el teljesen és nem öltött magára fodros kötényt és vette elő a habzsákot – fúrókat és lángszórót használ süteményei elkészítéséhez. Végig az Aspire S5 Ultrabook különböző funkcióit használja, hogy rögzítse, megalkossa és tökéletesítse cupcake dizájnját.
A reklámot Los Angeles belvárosában vették filmre egy több díjat is nyert rendező, Ivan Zacharias segítségével, aki garantálta, hogy akció, nevetés és eredeti mozifilm érzés legyen benne. A “Fedezze fel rejtett szenvedélyeit” kampány az Acer EMEA marketing stratégiájának kulcsfontosságú része lesz 2012 második felében, támogatva a márka fejlesztését és az összes Acer termék értékesítését az év legforgalmasabb részeiben. A kampány az EMEA teljes területén online jelenik meg, továbbá a TV-ben, mozikban, nyomtatásban, közterületeken és közösségi hálózatokon is látható lesz olyan kulcsfontosságú piacokon, mint Franciaország, Németország, Oroszország, és az Egyesült Királyság.