Alex
Mobiltelefonos bolti fizetés PayPal-al, NFC nélkül
Mostantól az Egyesült Királyságban élő mintegy 15 millió PayPal felhasználó már mobiltelefonja segítségével is fizethet a bevásárlóutcák boltjaiban.
A szolgáltatás az első ütemben 230 kiskereskedelmi egységben lett elérhető, köztük az Aurora Fashions Group üzleteiben, a Coast-ban, az Oasis-ben, a Warehouse-ban és a Karen Millen-ben. A PayPal inStore alkalmazás Androidos, valamint Apple iOS készülékekre (iPhone és iPad) is elérhető. A vásárló a bolt területén bárhol kifizetheti az árut PayPal számlájáról, amit egy, a telefonján megjelenő vonalkód és tranzakciós szám igazol. Ezután csupán annyi a dolga, hogy a vonalkódot a kasszánál beszkenneltesse, és már csomagoltathatja is az árut. Az alkalmazás egyben kezeli a fizetéseket, a leárazásokat és a visszatérítéseket is.
A vásárló egy PIN kóddal léphet be a programba, amely semmilyen személyes vagy pénzügyi információt nem tárol a telefonon, és akár mobilhálózat és WiFi kapcsolat nélkül is működik. Az alkalmazás lehetőséget kínál arra is, hogy a vásárló egy korábban, interneten vett terméket is visszacseréljen a boltban.
"A mai nap jelenti annak a csendes forradalomnak a kezdetét, amely megváltoztatja, vásárlási szokásainkat. Kifejlesztettünk egy nagyon biztonságos és egyszerű módot arra, hogy kedvenc boltjainkban mobillal is fizethessünk. Az online és offline vásárlás közötti határvonalak rövidesen teljesen összemosódnak, mivel terveink szerint 2016-ig minden brit bevásárlóutcában lehetséges lesz a pénztárca nélküli vásárlás - csak a telefonunkra lesz szükség" - nyilatkozta Cameron McLean a PayPal Egyesült Királysági vezetője.
"A megoldásunk megmutatta, hogy nincs feltétlenül szükség NFC technológiára ahhoz, hogy a mobiltelefonos fizetés működjön. A szolgáltatás működéséhez szükséges okostelefonnal a legtöbb PayPal felhasználó már rendelkezik, sőt az üzleteknek sem kell új eszközöket beszerezniük, hogy kezelni tudják a fizetéseket. 2011-ben 4 milliárd dolláros forgalmat bonyolítottak a felhasználók mobiltelefonjuk segítségével, idén pedig 7 milliárd dolláros forgalomra számítunk" - tette hozzá McLean.
A szolgáltatás az első ütemben 230 kiskereskedelmi egységben lett elérhető, köztük az Aurora Fashions Group üzleteiben, a Coast-ban, az Oasis-ben, a Warehouse-ban és a Karen Millen-ben. A PayPal inStore alkalmazás Androidos, valamint Apple iOS készülékekre (iPhone és iPad) is elérhető. A vásárló a bolt területén bárhol kifizetheti az árut PayPal számlájáról, amit egy, a telefonján megjelenő vonalkód és tranzakciós szám igazol. Ezután csupán annyi a dolga, hogy a vonalkódot a kasszánál beszkenneltesse, és már csomagoltathatja is az árut. Az alkalmazás egyben kezeli a fizetéseket, a leárazásokat és a visszatérítéseket is.
A vásárló egy PIN kóddal léphet be a programba, amely semmilyen személyes vagy pénzügyi információt nem tárol a telefonon, és akár mobilhálózat és WiFi kapcsolat nélkül is működik. Az alkalmazás lehetőséget kínál arra is, hogy a vásárló egy korábban, interneten vett terméket is visszacseréljen a boltban.
"A mai nap jelenti annak a csendes forradalomnak a kezdetét, amely megváltoztatja, vásárlási szokásainkat. Kifejlesztettünk egy nagyon biztonságos és egyszerű módot arra, hogy kedvenc boltjainkban mobillal is fizethessünk. Az online és offline vásárlás közötti határvonalak rövidesen teljesen összemosódnak, mivel terveink szerint 2016-ig minden brit bevásárlóutcában lehetséges lesz a pénztárca nélküli vásárlás - csak a telefonunkra lesz szükség" - nyilatkozta Cameron McLean a PayPal Egyesült Királysági vezetője.
"A megoldásunk megmutatta, hogy nincs feltétlenül szükség NFC technológiára ahhoz, hogy a mobiltelefonos fizetés működjön. A szolgáltatás működéséhez szükséges okostelefonnal a legtöbb PayPal felhasználó már rendelkezik, sőt az üzleteknek sem kell új eszközöket beszerezniük, hogy kezelni tudják a fizetéseket. 2011-ben 4 milliárd dolláros forgalmat bonyolítottak a felhasználók mobiltelefonjuk segítségével, idén pedig 7 milliárd dolláros forgalomra számítunk" - tette hozzá McLean.