Gyurkity Péter

Blackberry és HTC tervek 2012-ben

A fenti két cég elképzeléseiről láttak napvilágot részletek, illetve előbbi esetében egy részletes útiterv, amelynek alapján fontos következtetéseket vonhatunk le az idei és a jövő évre vonatkozóan.

Elsősorban arra kell számítanunk, hogy kevesebb telefont dobnak piacra, a RIM esetében pedig kiemelt helyen szerepel saját táblájuk, amelyből egy újabb változat debütál majd, ezúttal HSPA+ támogatással, amelyet NFC technológia és egy 1,5 GHz-es processzor egészít ki.

Ami a Blackberry telefonokat illeti, itt a harmadik negyedévben két QWERTY-példányt, valamint egy érintőképernyős okostelefont várhatunk, amelyeket a belépő szintre, illetve a középkategóriába szánnak. A részletes útiterv alapján úgy tűnik, hogy ezen Curve változatok külön BBM-gombbal jelennek majd meg, ami jó hír az azonnali üzenetküldő alkalmazás használóinak. Az első, Blackberry 10 szoftverre épülő készülék eredetileg szeptemberben bukkant volna fel, most azonban úgy tűnik, hogy erre októberig várnunk kell majd, ami kisebb csúszást jelent és még kevesebb esélyt a sikeres bemutatkozásra.


Túlzó jelzők és zavaró sokaság a HTC-nél

A HTC elsősorban új készülékeinek számát szeretné csökkenteni, amit mind a felhasználók, mind pedig az elemzők pozitívan fogadtak. Példaként említik, hogy a cég észak-amerikai oldalán nem kevesebb mint 51 különböző példányt számolhatunk össze, ami alaposan összezavarhatja a potenciális vásárlókat - nem véletlen, hogy legutóbbi jelentésükben a negyedéves profit 26 százalékos csökkenéséről számoltak be, egy amúgy is túlzsúfolt piacon. A mostani kijelentések alapján idén jóval kevesebb példány lát majd napvilágot, igyekeznek valódi újításokat kínálni, nem pedig apróbb módosításokkal 3-4 változatban eladni ugyanazt a telefont.

A vezetés tagjai továbbra is optimisták, szerintük idén fordulhat a kocka és visszaszerezhetik korábbi lendületüket.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • caius marius #6
    Hàt ez itthon nem ìgy megy. Föleg nem htcèknèl. Cserekèszülèk nincs, megoldod ahogy akarod azt az egy-kèt hetet míg kotlanak rajta dillettànsèk...
    Igen ez olyan magyaros. :((
    Na nem baj remèlem mennek ezek is a levesbe mint nokiàèk. Azok a majmok is ugyanezt jàtszottàk el itthon. Fèl èvig hordtam szervízbe a telefonom mire hajlandòak voltak alaplapot cserèlni... qurva anyjukat. Rengeteg idö ès ideg elment ràjuk is.

  • Inquisitor #5
    "Ha jòl tudom egyedül ök szervizelhetnek garanciàban."
    Ja, hogy itthon így árulják? Akkor a központi európai szerviz hozzá sem nyúlhat? vicces. Akkor így értem, ez olyan ... magyaros.
    Ha pl. veszel bárhol egy BB telefont, és baja van, azonnal kapsz cserekészüléket a boltban, a rosszat meg elküldik a szerviznek, az igazinak. Kivéve persze ha "itthon" veszed, itthon nem így megy. Nem is értem.
  • caius marius #4
    A bànya utcai szervízben. e-care kft. Ha jòl tudom egyedül ök szervizelhetnek garanciàban. Burkolat csere? Gombcsere? Mikor màsodszor visszavittem akkor csak azèrt cserèltek gombot mert külön hibakènt lett felvève. Kètszer volt szervízben de nem sikerült nekik màsodjàra sem megjavítani. A szàmítògèppel, a gmail fiòkommal, a markettel tovàbbra sem szinkronizàl ùgy ahogy kène,(a markettel sehogy) az akksija amit cserèltek is kaka. Amellett, hogy màr alig hasznàlom így is egy nap kètszer kell tölteni. (nincs autòmata szinkron engedèlyezve, ès beszèlek rajta kb napi 20 percet + ugyanennyi internetezès) Sorolhatnàm mèg...
    Szòval egy nagy kalap szar az egèsz. Most megpròbàlom elèrni a cserèt a szolgàltatòmnàl, aztàn ha ott sem siker akkor jogi hercehurca.
    Gyökèr Htc.
  • Inquisitor #3
    Nem tudom neked hol szervizelték csóri telefont, de biztos nem a központi nagy szervizben az fix. Kapásból egy ilyen áru telefon teljes burkolat és gombcserét kap. Ha bármi nem százas a kijelzőn az is. És ez mellett kezdődik a tesztelés és szerviz. Ha egy burkolati elem recseg, ami előtte nem és gyári eredeti, akkor vagy szarul van összeszerelve vagy kispóroltak különböző fixáló és védő "ragacsokat" belőle összeszerelésnél.

    Ettől még lehet gázos egy egy adott HTC telefon nem annyira jó, viszont nagyon rosszat eddig csak a Desire Z-ről lehetett hallani az ultragáz szétcsúsztatható mechanika okán.
  • caius marius #2
    A Htc legalàbbis amit èn vettem, (desire hd) kifejezetten rossz minösègü! A szervíz hozzààllàsa a javítàshoz pedig valahol az okàdèk ès a rettenetes között van.
    Garanciàban nem kèpesek megjavítani, kicserèlni meg nem hajlandòk. Ha felhívod a londoni ügyfèlszolgàlatot, ott is csak pingvineznek, bàr ottlegalàbb segítökèszek.
    Pl: kicserèltèk az egyik fedlapot. Az ùj fedlap elkezdett recsegni mikor megfogtam a telefont. Mondom, hogy ez így nem jò erre a vàlasz: mièrt nem, mi van akkor ha recseg?
    Èn azt mondom, hogy a htc az szar nem szabad venni. Azt meg kell hagyni, a sense 3.0 az fincsi de annyit nem èr hogy az ember fia ennyit szopjon èrte.
    Remèlem a htc is ùgy fog jàrni mint a nokia. Szarik a vàsàrlòira ès elöbb utòbb becsödöl.
  • tomcsa4 #1
    Hát igen, a HTC már nem több egy átlagos gyártónál. 2007-ig a HTC egyet jelentett a csúcsminőséggel, kevés, de kimagasló minőségű telefonjaik voltak. Aki HTC-t vett, azt istenként tisztelték (kis túlzással).

    Ma meg már ontja magából a sok telefont. Ne étsétek félre, nem rossz minőségűek (sőt), de túl sok. Oké, 2007 óta változott a piac, 2-3 verzióval nem lehet lefedni a mai keresletet, de 51 már sok (cikk).