SG.hu
Férfiaknak szóló honlapokat gyűjt egybe a Thinkdigital
A Thinkdigital hazai portfolióból álló új online hirdetési csatornát indít, Csak Férfiaknak néven. A csatornában havi 500 ezer sport, hírek, autók és videojátékok iránt érdeklődő hazai internetezőt érhetnek el a hirdetők egyszerűen, közös kampányplatformon.
“Nagyon sikeres volt a Men's Only hirdetési csatorna indítása Romániában, mert első alkalommal jelent meg a hirdetési piacon olyan termék, mellyel a hirdetők szétszórt érdeklődésű internetezőket tudtak elérni tömegesen, egy platformon." - mondta el Sorin Jianu, a Thinkdigital romániai country managere. “Magyarországon jelenleg nincs kifejezetten férfiaknak szóló, tömeges médiatermék. Online elérésük több tematikus site megfelelő összefogásával érhető el, melyhez a Thinkdigital nemzetközi szinten már kiépítette a megfelelő értékesítési hátteret." - mondta el Szávuly Krisztián, a Thinkdigital magyarországi country managere.
A Thinkdigital Csak Férfiaknak online hirdetési csatornájában az alábbi médiatermék értékesítési képviseletét látja el:
“Nagyon sikeres volt a Men's Only hirdetési csatorna indítása Romániában, mert első alkalommal jelent meg a hirdetési piacon olyan termék, mellyel a hirdetők szétszórt érdeklődésű internetezőket tudtak elérni tömegesen, egy platformon." - mondta el Sorin Jianu, a Thinkdigital romániai country managere. “Magyarországon jelenleg nincs kifejezetten férfiaknak szóló, tömeges médiatermék. Online elérésük több tematikus site megfelelő összefogásával érhető el, melyhez a Thinkdigital nemzetközi szinten már kiépítette a megfelelő értékesítési hátteret." - mondta el Szávuly Krisztián, a Thinkdigital magyarországi country managere.
A Thinkdigital Csak Férfiaknak online hirdetési csatornájában az alábbi médiatermék értékesítési képviseletét látja el: