MTI
3 dollárért nézhető meg a Sötét Lovag a Facebookon
Filmet nézni, közben "kommentelni", csevegni és szörfölni: a médiafogyasztás egyre inkább a sokszínűség felé halad, ezt ismerte fel a Warner Bros. stúdió is, amely tájékoztatása szerint elsőként kínálja forgalmazásra filmjeit a Facebook közösségi portálra.
A The Hollywood Reporter című filmes szaklap szerint a patinás stúdió A sötét lovag című Batman-epizóddal nyitja a sort, és további alkotások is elérhetők lesznek az elkövetkező hónapokban. A sötét lovag már több mint 3,9 millió rajongót számlál a világ legnépszerűbb közösségi portálján, ők három dollárnak megfelelő összegért nézhetik meg a filmet, amely 48 óráig áll rendelkezésükre. A felhasználók bármikor megszakíthatják a vetítést, be- és kijelentkezhetnek, szörfölhetnek és cseveghetnek a filmnézés ideje alatt.
A szolgáltatás egyelőre csak az Egyesült Államokban érhető el, egyelőre nem tudni, hogy további országokra is kiterjesztik-e.
A The Hollywood Reporter című filmes szaklap szerint a patinás stúdió A sötét lovag című Batman-epizóddal nyitja a sort, és további alkotások is elérhetők lesznek az elkövetkező hónapokban. A sötét lovag már több mint 3,9 millió rajongót számlál a világ legnépszerűbb közösségi portálján, ők három dollárnak megfelelő összegért nézhetik meg a filmet, amely 48 óráig áll rendelkezésükre. A felhasználók bármikor megszakíthatják a vetítést, be- és kijelentkezhetnek, szörfölhetnek és cseveghetnek a filmnézés ideje alatt.
A szolgáltatás egyelőre csak az Egyesült Államokban érhető el, egyelőre nem tudni, hogy további országokra is kiterjesztik-e.