SG.hu
Szponzorált hírek lesznek a Facebookon
A Facebook új hirdetési formátuma, a “szponzorált hír" (“Sponsored Stories") elérhető már Magyarországon is a hirdetők számára, a Facebookot itthon és Dél-Kelet Európában hivatalosan képviselő Thinkdigitalnál.
A cég közleménye szerint a szponzorált hír minden eddiginél erősebb felhasználói interaktivitást ad meglévő Facebook kampányokhoz, a felhasználók ismerősi kapcsolatait felhasználva. Az új hirdetési formátumot Dublinban mutatták be az első “Facebook Key Clients Summit" rendezvényen, ahol Magyarországról a Thinkdigital volt ez egyetlen résztvevő.
“A Facebook éves Key Client Summit rendezvényének legfontosabb tanulsága, hogy egyre jobban szükséges a marketingkommunikációt a fogyasztók és ismerőseik, online aktivitásaik és érdeklődéseik köré szervezni. A szponzorált hír formátum egyedülálló válasz erre a marketingkommunikációs kihívásra" mondta el Odysseas Ntotsikas, a Thinkdigital alapítója cégcsoport ügyvezető igazgatója.
A Facebook Magyarországon elérte idén januárban a 2,7 milliós aktív felhasználói számot.
A cég közleménye szerint a szponzorált hír minden eddiginél erősebb felhasználói interaktivitást ad meglévő Facebook kampányokhoz, a felhasználók ismerősi kapcsolatait felhasználva. Az új hirdetési formátumot Dublinban mutatták be az első “Facebook Key Clients Summit" rendezvényen, ahol Magyarországról a Thinkdigital volt ez egyetlen résztvevő.
“A Facebook éves Key Client Summit rendezvényének legfontosabb tanulsága, hogy egyre jobban szükséges a marketingkommunikációt a fogyasztók és ismerőseik, online aktivitásaik és érdeklődéseik köré szervezni. A szponzorált hír formátum egyedülálló válasz erre a marketingkommunikációs kihívásra" mondta el Odysseas Ntotsikas, a Thinkdigital alapítója cégcsoport ügyvezető igazgatója.
A Facebook Magyarországon elérte idén januárban a 2,7 milliós aktív felhasználói számot.