MTI
A Kindle az Amazon történetének legnagyobb sikere
A Harry Potter és a halálos szentek című könyvet megelőzve a Kindle elektronikuskönyv-olvasó harmadikgenerációs szériája lett az Amazon internetes áruház legkelendőbb terméke.
A vállalat nem közölt pontos adatokat az eladásokról, de annyit megosztott, hogy a legnagyobb érdeklődést november 29-én tapasztalták, amikor több mint 13,7 millió darabot rendeltek meg az internetes áruház oldalán. 2009-ben a "legerősebb" napon is jóval kevesebbet, 9,5 millió darabot vásároltak. Az Amazon már korábban is beszámolt arról, hogy a Kindle harmadik generációja az e-könyvolvasók leggyorsabban fogyó példánya. A készülék augusztusban jelent meg, és már 139 dollárért (29 500 forintért) elérhető.
A Kindle-olvasónak számos vetélytársa van a piacon, többek közt az Apple iPad készüléke. Az Amazon szerint azonban sok vásárló játékokra, filmnézésre és internetezésre használja az Apple táblagépét, olvasónak viszont inkább a Kindle-t szeretik. Utóbbi népszerűségét az elérhető ár is segíti, míg az iPadért jelenleg 499 dollárt (106 ezer forintot) kérnek.
A vállalat nem közölt pontos adatokat az eladásokról, de annyit megosztott, hogy a legnagyobb érdeklődést november 29-én tapasztalták, amikor több mint 13,7 millió darabot rendeltek meg az internetes áruház oldalán. 2009-ben a "legerősebb" napon is jóval kevesebbet, 9,5 millió darabot vásároltak. Az Amazon már korábban is beszámolt arról, hogy a Kindle harmadik generációja az e-könyvolvasók leggyorsabban fogyó példánya. A készülék augusztusban jelent meg, és már 139 dollárért (29 500 forintért) elérhető.
A Kindle-olvasónak számos vetélytársa van a piacon, többek közt az Apple iPad készüléke. Az Amazon szerint azonban sok vásárló játékokra, filmnézésre és internetezésre használja az Apple táblagépét, olvasónak viszont inkább a Kindle-t szeretik. Utóbbi népszerűségét az elérhető ár is segíti, míg az iPadért jelenleg 499 dollárt (106 ezer forintot) kérnek.