MTI
Másodpercenként egy újabb taggal bővül a LinkedIn
Eddig sosem látott gyorsasággal növekszik az amerikai LinkedIn közösségi oldal népszerűsége, amely azt jelzi, hogy a gazdasági válságból való kilábalás után az emberek ismét elkezdtek nagyobb figyelmet fordítani a karrierépítést elősegítő kapcsolatépítésre.
A magántulajdonban lévő cégnek már 85 millió tagja van, és másodpercenként egy újabb felhasználó csatlakozik az internetes közösséghez - mondta el Jeff Weiner, a LinkedIn vezérigazgatója a San Franciscóban megrendezett Web 2.0 konferencián. A regisztrált tagok fele az Egyesült Államokon kívül él. A közösségi oldal népszerűsége elsősorban Brazíliában és Kínában növekszik hatalmas lendülettel.
Weiner szerint az a legnagyobb különbség az általa vezetett cég és a közösségi oldalak királyának tartott Facebook között, hogy a LinkedIn elsősorban a karrierépítést elősegítő kapcsolatépítésre helyezi a hangsúlyt és nem teregeti ki a tagok magánéleti titkait. "A főiskolai évek alatt valószínűleg sokan megfordultunk olyan őrült bulikban, ahol például kézen állva ittuk a sört egy hatalmas hordóból. Nem hinném, hogy bárki örülne annak, ha az erről készült felvételeket mondjuk a jövendőbeli főnökei is megcsodálnák. Az emberek többsége igyekszik szétválasztani a magán-, és a munkahelyi életét" - hangoztatta Weiner.
A LinkedIn éppen ezért egy olyan közösségi oldal, amely kifejezetten a kollégákkal, főnökökkel és az alkalmazottak toborzásáért felelős személyekkel való kapcsolattartást teszi lehetővé. A céget 2003-ban alapították és székhelye a kaliforniai Mountan View városában van. A bevételeit reklámhirdetésekből, előfizetési díjakból és a munkáltatókat a jelentkezőkkel összekötő szolgáltatásából nyeri. A több mint 500 millió taggal büszkélkedhető Facebookon az ismerősök egészen magánjellegű információkat is megosztanak egymással, vagy akár a felhasználók mindegyikével.
A magántulajdonban lévő cégnek már 85 millió tagja van, és másodpercenként egy újabb felhasználó csatlakozik az internetes közösséghez - mondta el Jeff Weiner, a LinkedIn vezérigazgatója a San Franciscóban megrendezett Web 2.0 konferencián. A regisztrált tagok fele az Egyesült Államokon kívül él. A közösségi oldal népszerűsége elsősorban Brazíliában és Kínában növekszik hatalmas lendülettel.
Weiner szerint az a legnagyobb különbség az általa vezetett cég és a közösségi oldalak királyának tartott Facebook között, hogy a LinkedIn elsősorban a karrierépítést elősegítő kapcsolatépítésre helyezi a hangsúlyt és nem teregeti ki a tagok magánéleti titkait. "A főiskolai évek alatt valószínűleg sokan megfordultunk olyan őrült bulikban, ahol például kézen állva ittuk a sört egy hatalmas hordóból. Nem hinném, hogy bárki örülne annak, ha az erről készült felvételeket mondjuk a jövendőbeli főnökei is megcsodálnák. Az emberek többsége igyekszik szétválasztani a magán-, és a munkahelyi életét" - hangoztatta Weiner.
A LinkedIn éppen ezért egy olyan közösségi oldal, amely kifejezetten a kollégákkal, főnökökkel és az alkalmazottak toborzásáért felelős személyekkel való kapcsolattartást teszi lehetővé. A céget 2003-ban alapították és székhelye a kaliforniai Mountan View városában van. A bevételeit reklámhirdetésekből, előfizetési díjakból és a munkáltatókat a jelentkezőkkel összekötő szolgáltatásából nyeri. A több mint 500 millió taggal büszkélkedhető Facebookon az ismerősök egészen magánjellegű információkat is megosztanak egymással, vagy akár a felhasználók mindegyikével.