Napi Online
Felfedezték a hirdetők a Facebookot
Négyszeresére emelkedett a hirdetők száma a Facebooknál 2009 eleje óta.
A Facebook, a világ legnagyobb közösségi oldalának tulajdonosa közölte, hogy négyszeresére nőtt hirdetőinek száma 2009 kezdete óta, hiszen a marketingesek meg szeretnék ismertetni termékeiket a növekvő nemzetközi közönséggel. A Facebook, amely irodákat nyitott világszerte, hogy kiszolgálja ügyfeleit, kétszeresére növelte hirdetésszervezőinek számát tavaly az előző évhez képest. A cég nem közölt pontos számot hirdetőiről és az azokat kiszolgáló hirdetésszervezőkről.
"A vállalatok növelik hirdetési kiadásaikat a válság után, hogy elérjenek olyan fogyasztókat, akik rendszeresen használják az internetet. Nagyon jó helyzetbe vagyunk, ahogy kilábalunk a jelenlegi gazdasági helyzetből" - mondta Mike Murphy, a cég globális sales részlegének alelnöke. A Facebook által értékesített hirdetések a felhasználók adatlapján jelennek meg, ahol a megjegyzések, a képek és a közzétett linkek is. A hirdetések megjelennek a felhasználók profiloldalán is, amelyeken a személyes információk olvashatók.
A több mint 500 millió felhasználót tömörítő Facebookon olyan cégek is hirdetnek, mint a Procter & Gamble, a Virgin America vagy az Adidas.
A Facebook, a világ legnagyobb közösségi oldalának tulajdonosa közölte, hogy négyszeresére nőtt hirdetőinek száma 2009 kezdete óta, hiszen a marketingesek meg szeretnék ismertetni termékeiket a növekvő nemzetközi közönséggel. A Facebook, amely irodákat nyitott világszerte, hogy kiszolgálja ügyfeleit, kétszeresére növelte hirdetésszervezőinek számát tavaly az előző évhez képest. A cég nem közölt pontos számot hirdetőiről és az azokat kiszolgáló hirdetésszervezőkről.
"A vállalatok növelik hirdetési kiadásaikat a válság után, hogy elérjenek olyan fogyasztókat, akik rendszeresen használják az internetet. Nagyon jó helyzetbe vagyunk, ahogy kilábalunk a jelenlegi gazdasági helyzetből" - mondta Mike Murphy, a cég globális sales részlegének alelnöke. A Facebook által értékesített hirdetések a felhasználók adatlapján jelennek meg, ahol a megjegyzések, a képek és a közzétett linkek is. A hirdetések megjelennek a felhasználók profiloldalán is, amelyeken a személyes információk olvashatók.
A több mint 500 millió felhasználót tömörítő Facebookon olyan cégek is hirdetnek, mint a Procter & Gamble, a Virgin America vagy az Adidas.