Napi Online
Indulnak a tévéakciók
Hosszú idő óta először élénkülhet fel az elektronikai termékforgalom, ugyanis az összes nagy elektronikai áruház erős akciókkal dolgozik rá a focivébé vásárlási lázára.
A Media Markt szokás szerint kreatív ötlettel jelent meg - június 1. és 11. között tippjátékot szervez. Minden 10 ezer forint feletti vásárlásnál szelvényt kap a vevő, amelyen megtippelheti, melyik két ország csapata jut a fináléba. Aki helyesen ikszel, visszakapja a készülék árát. Szánthó Balázs koncepciómenedzser arra számít, hogy a vevők a fogadóirodák esélysorrendje alapján töltik ki a szelvényeket, így valószínűleg sokan nyernek majd. Az akció érdekessége, hogy a 10 ezer forintos vasaló és a félmilliós 3D-s tévé után is jár a pénzvisszatérítés.
Az Electro World a hetekben kezdett új kampányba, ami a teljes árukészletet érintette, benne a lapos tévéket is. A kampány most futott ki, így újabb akciók várhatók. A hiperek is belehasítanak majd a tévéforgalomba, ám az egyik legnagyobb akciózó, az Auchan egyelőre hallgat a jövő héten induló akcióiról. A hiperek jelentős konkurenciát támasztanak az elektronikai áruházaknak, szűk választékkal, ám kategóriagyilkos árakkal dolgoznak.
Az Euronics elsősorban áruhitelekkel dolgozik rá a piacra. Rohrböck András, a cég ügyvezető igazgatója lapunknak elmondta, úgy látja, hogy a nagy képernyős, 40 col feletti (házimozizásra is alkalmas) készülékek vonzzák igazán a vevőket, ám ezek ára 200 ezer forint körül mozog. Ilyen összegnél pedig szükséges a banki segítség. A cég futó akciói között szerepel a pénzvisszafizetés is, az ügyvezető igazgató ezt külön nem emelte ki, mint mondta, ilyenkor a piacon sokan alkalmazzák ezt a marketingtechnikát. Az ügyvezető elmondta, a vb rendszerint egybeesik a hűtőszezonnal, így a hűtőszekrények vásárlását is szeretnék akciókkal támogatni.
A Saturn is az áruhitelek erősítésében látja a forgalomnövekedés támogatását. Balogh Péter koncepciómenedzser lapunknak elmondta, június 7-től 10 vagy 20 hónapos futamidejű, 0 százalékos thm-es áruhiteleket kínálnak, bizonyos termékekre viszont a 30 hónaposak is élnek.
A Media Markt szokás szerint kreatív ötlettel jelent meg - június 1. és 11. között tippjátékot szervez. Minden 10 ezer forint feletti vásárlásnál szelvényt kap a vevő, amelyen megtippelheti, melyik két ország csapata jut a fináléba. Aki helyesen ikszel, visszakapja a készülék árát. Szánthó Balázs koncepciómenedzser arra számít, hogy a vevők a fogadóirodák esélysorrendje alapján töltik ki a szelvényeket, így valószínűleg sokan nyernek majd. Az akció érdekessége, hogy a 10 ezer forintos vasaló és a félmilliós 3D-s tévé után is jár a pénzvisszatérítés.
Az Electro World a hetekben kezdett új kampányba, ami a teljes árukészletet érintette, benne a lapos tévéket is. A kampány most futott ki, így újabb akciók várhatók. A hiperek is belehasítanak majd a tévéforgalomba, ám az egyik legnagyobb akciózó, az Auchan egyelőre hallgat a jövő héten induló akcióiról. A hiperek jelentős konkurenciát támasztanak az elektronikai áruházaknak, szűk választékkal, ám kategóriagyilkos árakkal dolgoznak.
Az Euronics elsősorban áruhitelekkel dolgozik rá a piacra. Rohrböck András, a cég ügyvezető igazgatója lapunknak elmondta, úgy látja, hogy a nagy képernyős, 40 col feletti (házimozizásra is alkalmas) készülékek vonzzák igazán a vevőket, ám ezek ára 200 ezer forint körül mozog. Ilyen összegnél pedig szükséges a banki segítség. A cég futó akciói között szerepel a pénzvisszafizetés is, az ügyvezető igazgató ezt külön nem emelte ki, mint mondta, ilyenkor a piacon sokan alkalmazzák ezt a marketingtechnikát. Az ügyvezető elmondta, a vb rendszerint egybeesik a hűtőszezonnal, így a hűtőszekrények vásárlását is szeretnék akciókkal támogatni.
A Saturn is az áruhitelek erősítésében látja a forgalomnövekedés támogatását. Balogh Péter koncepciómenedzser lapunknak elmondta, június 7-től 10 vagy 20 hónapos futamidejű, 0 százalékos thm-es áruhiteleket kínálnak, bizonyos termékekre viszont a 30 hónaposak is élnek.