MTI
10%-ot akar a Samsung a hordozható gépek piacán
A Samsung az idén mintegy 35 ezer hordozható számítógépet tervez eladni a magyar piacon, s ezzel 7-10 százalékos részesedésre akar szert tenni.
Szabó Pál, a Samsung Electronics Magyar Zrt. IT-üzletágának vezetője budapesti sajtótájékoztatóján elmondta, hogy a netbook piacon 15-20 ezer gép eladásával 15-20 százalékos, míg a notebook szegmensben 10-15 ezer eszköz értékesítésével 5 százalék körüli részesedést akarnak elérni. Közlése szerint a Samsung tisztában van azzal, hogy a magyar piacot erősen érinti a gazdasági válság, de úgy gondolja, hogy minőségi termékekkel ilyen időszakban is lehet vásárlókat szerezni. A Samsung a magyar piacon eddig nem forgalmazott hordozható gépeket.
A Samsung 1989 óta van Magyarországon, a dél-koreai cég tavaly 20 milliárd dollár forgalmat ért el Európában.
Szabó Pál, a Samsung Electronics Magyar Zrt. IT-üzletágának vezetője budapesti sajtótájékoztatóján elmondta, hogy a netbook piacon 15-20 ezer gép eladásával 15-20 százalékos, míg a notebook szegmensben 10-15 ezer eszköz értékesítésével 5 százalék körüli részesedést akarnak elérni. Közlése szerint a Samsung tisztában van azzal, hogy a magyar piacot erősen érinti a gazdasági válság, de úgy gondolja, hogy minőségi termékekkel ilyen időszakban is lehet vásárlókat szerezni. A Samsung a magyar piacon eddig nem forgalmazott hordozható gépeket.
A Samsung 1989 óta van Magyarországon, a dél-koreai cég tavaly 20 milliárd dollár forgalmat ért el Európában.