HENT hírlevél
A fiatalokhoz szólnak a brit jogvédők
A fiatal generáció tagjait próbálják megszólítani legújabb kalózkodás elleni kampányukkal a brit filmesek és jogvédők. A kalózkodás kriminalizálása helyett továbbra is a legális filmnézést ösztönző taktikát alkalmazzák.
Az ún. Y generáció, vagyis a számítógép és az internet világában felnőtt fiatalokat szeretnék megszólítani a brit filmesek és jogvédők legújabb kalózkodás elleni akciójuk során. Egy évtizednyi, a kalózkodás és az illegális letöltés jogsértő voltára és káros hatásaira fókuszáló kampányolást követően azonban most pozitív üzenetekkel szeretnék "megfogni" az online elérhető tartalmak után fizetni nem igazán hajlandó korcsoport tagjait.
A brit film- és televíziós ipart képviselő Industry Trust "Connected to British Film and TV" címet viselő kampányának célja, hogy közelebb hozza a brit médiaipart a nézőkhöz. Arra szeretnék felhívni a brit fiatalok figyelmét, hogy csak a legális szolgáltatások igénybevételével tudják biztosítani, hogy kedvenc színészeik illetve műsoraik képernyőn maradjanak. A jogvédők álláspontja szerint ugyanis a fiatal, húszas éveikben járó generáció tagjai alábecsülik a film- és televíziós iparág működőképességében betöltött szerepüket, és nincsenek tisztában azzal, hogy támogatásuk, vagyis a mozijegy megváltása és a filmek megvásárlása nélkül nem jönnének létre a nagyszerű, korszakalkotó alkotások.
Az új kampány mellett az Industry Trust tovább folytatja a "You Make The Movies" című projektjét is. Az ez év tavaszán indított, többek között a Brian élete, a Cápa és a Gyűrűk ura trilógia ikonikus pillanatait a mindennapi élethelyzetekben megidéző kampány arra hívja fel a nézők figyelmét, hogy minden általuk megvásárolt mozijeggyel a brit filmipar működését támogatják. A reklámfilmek végén a következő szöveg olvasható: "Köszönjük!"
Az Industry Trust közlése szerint novemberben újabb, klasszikusnak számító jeleneteket megidéző videókat mutatnak majd be a mozifilmek előtt. Ez év őszétől pedig a kereskedelmi forgalomba kerülő DVD lemezekre is a vásárlóknak köszönetet mondó kampányfilmek kerülnek fel a korábbi, a kalózfilmek letöltését lopásnak minősítő, figyelmeztető videók helyett.
Az ún. Y generáció, vagyis a számítógép és az internet világában felnőtt fiatalokat szeretnék megszólítani a brit filmesek és jogvédők legújabb kalózkodás elleni akciójuk során. Egy évtizednyi, a kalózkodás és az illegális letöltés jogsértő voltára és káros hatásaira fókuszáló kampányolást követően azonban most pozitív üzenetekkel szeretnék "megfogni" az online elérhető tartalmak után fizetni nem igazán hajlandó korcsoport tagjait.
A brit film- és televíziós ipart képviselő Industry Trust "Connected to British Film and TV" címet viselő kampányának célja, hogy közelebb hozza a brit médiaipart a nézőkhöz. Arra szeretnék felhívni a brit fiatalok figyelmét, hogy csak a legális szolgáltatások igénybevételével tudják biztosítani, hogy kedvenc színészeik illetve műsoraik képernyőn maradjanak. A jogvédők álláspontja szerint ugyanis a fiatal, húszas éveikben járó generáció tagjai alábecsülik a film- és televíziós iparág működőképességében betöltött szerepüket, és nincsenek tisztában azzal, hogy támogatásuk, vagyis a mozijegy megváltása és a filmek megvásárlása nélkül nem jönnének létre a nagyszerű, korszakalkotó alkotások.
Az új kampány mellett az Industry Trust tovább folytatja a "You Make The Movies" című projektjét is. Az ez év tavaszán indított, többek között a Brian élete, a Cápa és a Gyűrűk ura trilógia ikonikus pillanatait a mindennapi élethelyzetekben megidéző kampány arra hívja fel a nézők figyelmét, hogy minden általuk megvásárolt mozijeggyel a brit filmipar működését támogatják. A reklámfilmek végén a következő szöveg olvasható: "Köszönjük!"
Az Industry Trust közlése szerint novemberben újabb, klasszikusnak számító jeleneteket megidéző videókat mutatnak majd be a mozifilmek előtt. Ez év őszétől pedig a kereskedelmi forgalomba kerülő DVD lemezekre is a vásárlóknak köszönetet mondó kampányfilmek kerülnek fel a korábbi, a kalózfilmek letöltését lopásnak minősítő, figyelmeztető videók helyett.