HENT hírlevél

A fiatalokhoz szólnak a brit jogvédők

A fiatal generáció tagjait próbálják megszólítani legújabb kalózkodás elleni kampányukkal a brit filmesek és jogvédők. A kalózkodás kriminalizálása helyett továbbra is a legális filmnézést ösztönző taktikát alkalmazzák.

Az ún. Y generáció, vagyis a számítógép és az internet világában felnőtt fiatalokat szeretnék megszólítani a brit filmesek és jogvédők legújabb kalózkodás elleni akciójuk során. Egy évtizednyi, a kalózkodás és az illegális letöltés jogsértő voltára és káros hatásaira fókuszáló kampányolást követően azonban most pozitív üzenetekkel szeretnék "megfogni" az online elérhető tartalmak után fizetni nem igazán hajlandó korcsoport tagjait.

A brit film- és televíziós ipart képviselő Industry Trust "Connected to British Film and TV" címet viselő kampányának célja, hogy közelebb hozza a brit médiaipart a nézőkhöz. Arra szeretnék felhívni a brit fiatalok figyelmét, hogy csak a legális szolgáltatások igénybevételével tudják biztosítani, hogy kedvenc színészeik illetve műsoraik képernyőn maradjanak. A jogvédők álláspontja szerint ugyanis a fiatal, húszas éveikben járó generáció tagjai alábecsülik a film- és televíziós iparág működőképességében betöltött szerepüket, és nincsenek tisztában azzal, hogy támogatásuk, vagyis a mozijegy megváltása és a filmek megvásárlása nélkül nem jönnének létre a nagyszerű, korszakalkotó alkotások.

Az új kampány mellett az Industry Trust tovább folytatja a "You Make The Movies" című projektjét is. Az ez év tavaszán indított, többek között a Brian élete, a Cápa és a Gyűrűk ura trilógia ikonikus pillanatait a mindennapi élethelyzetekben megidéző kampány arra hívja fel a nézők figyelmét, hogy minden általuk megvásárolt mozijeggyel a brit filmipar működését támogatják. A reklámfilmek végén a következő szöveg olvasható: "Köszönjük!"

Az Industry Trust közlése szerint novemberben újabb, klasszikusnak számító jeleneteket megidéző videókat mutatnak majd be a mozifilmek előtt. Ez év őszétől pedig a kereskedelmi forgalomba kerülő DVD lemezekre is a vásárlóknak köszönetet mondó kampányfilmek kerülnek fel a korábbi, a kalózfilmek letöltését lopásnak minősítő, figyelmeztető videók helyett.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • irgumburgum #5
    TŰZZEL-VASSAL KÜZDENEK AZ UTOLSÓ GARASOKÉRT A TETVES ZS... CIONISTA FAJVÉDŐK...
  • tobal #4
    Én csak azt nem tudom, hogy milyen "korszakalkotó alkotásokról" beszélnek... amilyen "alkotásokat" ezek a jogvédők védeni akarnak, azok távolról sem nevezhetők korszakalkotónak, sőt még alkotásnak se nagyon. Amit a mozikban adnak, az mind hollywood-i fos (egy-két kivételtől eltekintve), az igazán jó filmek meg úgyse kerülnek ki torrentre, főleg nem camos változatban. És az olyan filmeket az igazi filmrajongók úgyis művész-mozikban nézik meg.
  • bakagaijin #3
    Brian Élete, Cápa, Gyűrűk Ura, ezek tényleg mind az elmúlt évben készült filmek :). Kit akarnak átverni? A zsé egy mozdulattal megy amerikába...
  • Sanyix #2
    "Ne lopj köcsög!"
  • NEXUS6 #1
    Ezen vagyok kiakadva én is. Megveszem a DVD-t, erre mi az első reklám, nem az, hogy a mai világban talán megköszönnék, hogy megvettem a filmet, hanem jönnek a "másolás is lopás terohattgeci" reklámmal.

    Ez azért kicsit pozitívabb kampány végre. Amúgy arra is hajthatnának, hogy mennyit ér egy rip általában, és mi az amit mondhatni nem sokkal többért kap az ember, ha megveszi a DVD-t. De nem akarok ötleteket adni, mert még valaki azthiszi, hogy jogvédő-védő vagyok.