Alex
T-Com, T-Online és T-Kábel helyett T-Home
A Magyar Telekom 2008 őszén bevezeti a T-Com, T-Online és T-Kábel márkákat felváltó T-Home márkát. A cél egy egyszerűbb, az ügyfelek számára egyértelmű azonosítást segítő márkastruktúra bevezetése.
A cég sajtóközleménye szerint a T-Home megjelenésével egy időben a Magyar Telekomhoz kapcsolódó "T" márka, valamint a lakossági és üzleti mobilszolgáltatások márkája, a T-Mobile is megújul. A ma megszületett döntés célja, hogy a Magyar Telekom a Deutsche Telekomnál 2007 májusában kialakított egyszerűbb, az ügyfelek számára az egyértelmű azonosítást segítő márkastruktúrát vezessen be, ezzel is erősítve pozícióját. Az elképzelések szerint a márkastruktúra átformálásával a vállalat erőteljesebben kihasználhatja széleskörű szolgáltatásválasztékát.
A Magyar Telekom ügyfelei a márkaváltás nyomán T-Home néven vehetik igénybe a jelenleg a T-Com, T-Online és T-Kábel kínálatában elérhető, az otthonokhoz kapcsolódó vezetékes kommunikációs és szórakoztató szolgáltatásokat. Az újrapozícionálás során a T-Home megjelenésével párhuzamosan megmarad és egyben megújul a vállalati "T", valamint a lakossági és üzleti mobilszolgáltatásokat összefogó T-Mobile márka, T-Systems márkanév alatt pedig továbbra is a vállalati ügyfeleknek kínálunk teljes körű üzleti kommunikációs megoldásokat.
Winkler János vezérigazgató-helyettes, a Magyar Telekom Lakossági Szolgáltatások Üzletágának vezetője elmondta: "Az egyszerűsödő márkastruktúra új előnyöket kínál ügyfeleinknek, többek között könnyebben igazodnak el majd a termékek és szolgáltatások között. A változás sokkal többet jelent egyszerű arculatváltásnál: a T-Home márka még színvonalasabb kiszolgálást, a jövő igényeihez alkalmazkodó termékválasztékot kínál majd."
A cég hamarosan véglegesíti a T-Home márka bevezetésének és a megszűnő márkák kivezetésének részleteit. A márkaváltás nincs hatással a bevételi adatokra, ugyanakkor a sajtóközlemény szerint várhatóan pozitív hatással lesz a Magyar Telekom jövőbeli működési eredményére, mivel az új márkastruktúrához kapcsolódó új imidzs erősíteni fogja a vállalat versenypozícióját a magyarországi vezetékes piacon, és az új ajánlatok hozzájárulnak stratégiai növekedési céljainak eléréséhez.
A cég sajtóközleménye szerint a T-Home megjelenésével egy időben a Magyar Telekomhoz kapcsolódó "T" márka, valamint a lakossági és üzleti mobilszolgáltatások márkája, a T-Mobile is megújul. A ma megszületett döntés célja, hogy a Magyar Telekom a Deutsche Telekomnál 2007 májusában kialakított egyszerűbb, az ügyfelek számára az egyértelmű azonosítást segítő márkastruktúrát vezessen be, ezzel is erősítve pozícióját. Az elképzelések szerint a márkastruktúra átformálásával a vállalat erőteljesebben kihasználhatja széleskörű szolgáltatásválasztékát.
A Magyar Telekom ügyfelei a márkaváltás nyomán T-Home néven vehetik igénybe a jelenleg a T-Com, T-Online és T-Kábel kínálatában elérhető, az otthonokhoz kapcsolódó vezetékes kommunikációs és szórakoztató szolgáltatásokat. Az újrapozícionálás során a T-Home megjelenésével párhuzamosan megmarad és egyben megújul a vállalati "T", valamint a lakossági és üzleti mobilszolgáltatásokat összefogó T-Mobile márka, T-Systems márkanév alatt pedig továbbra is a vállalati ügyfeleknek kínálunk teljes körű üzleti kommunikációs megoldásokat.
Winkler János vezérigazgató-helyettes, a Magyar Telekom Lakossági Szolgáltatások Üzletágának vezetője elmondta: "Az egyszerűsödő márkastruktúra új előnyöket kínál ügyfeleinknek, többek között könnyebben igazodnak el majd a termékek és szolgáltatások között. A változás sokkal többet jelent egyszerű arculatváltásnál: a T-Home márka még színvonalasabb kiszolgálást, a jövő igényeihez alkalmazkodó termékválasztékot kínál majd."
A cég hamarosan véglegesíti a T-Home márka bevezetésének és a megszűnő márkák kivezetésének részleteit. A márkaváltás nincs hatással a bevételi adatokra, ugyanakkor a sajtóközlemény szerint várhatóan pozitív hatással lesz a Magyar Telekom jövőbeli működési eredményére, mivel az új márkastruktúrához kapcsolódó új imidzs erősíteni fogja a vállalat versenypozícióját a magyarországi vezetékes piacon, és az új ajánlatok hozzájárulnak stratégiai növekedési céljainak eléréséhez.