Alex

T-Com, T-Online és T-Kábel helyett T-Home

A Magyar Telekom 2008 őszén bevezeti a T-Com, T-Online és T-Kábel márkákat felváltó T-Home márkát. A cél egy egyszerűbb, az ügyfelek számára egyértelmű azonosítást segítő márkastruktúra bevezetése.

A cég sajtóközleménye szerint a T-Home megjelenésével egy időben a Magyar Telekomhoz kapcsolódó "T" márka, valamint a lakossági és üzleti mobilszolgáltatások márkája, a T-Mobile is megújul. A ma megszületett döntés célja, hogy a Magyar Telekom a Deutsche Telekomnál 2007 májusában kialakított egyszerűbb, az ügyfelek számára az egyértelmű azonosítást segítő márkastruktúrát vezessen be, ezzel is erősítve pozícióját. Az elképzelések szerint a márkastruktúra átformálásával a vállalat erőteljesebben kihasználhatja széleskörű szolgáltatásválasztékát.

A Magyar Telekom ügyfelei a márkaváltás nyomán T-Home néven vehetik igénybe a jelenleg a T-Com, T-Online és T-Kábel kínálatában elérhető, az otthonokhoz kapcsolódó vezetékes kommunikációs és szórakoztató szolgáltatásokat. Az újrapozícionálás során a T-Home megjelenésével párhuzamosan megmarad és egyben megújul a vállalati "T", valamint a lakossági és üzleti mobilszolgáltatásokat összefogó T-Mobile márka, T-Systems márkanév alatt pedig továbbra is a vállalati ügyfeleknek kínálunk teljes körű üzleti kommunikációs megoldásokat.

Winkler János vezérigazgató-helyettes, a Magyar Telekom Lakossági Szolgáltatások Üzletágának vezetője elmondta: "Az egyszerűsödő márkastruktúra új előnyöket kínál ügyfeleinknek, többek között könnyebben igazodnak el majd a termékek és szolgáltatások között. A változás sokkal többet jelent egyszerű arculatváltásnál: a T-Home márka még színvonalasabb kiszolgálást, a jövő igényeihez alkalmazkodó termékválasztékot kínál majd."

A cég hamarosan véglegesíti a T-Home márka bevezetésének és a megszűnő márkák kivezetésének részleteit. A márkaváltás nincs hatással a bevételi adatokra, ugyanakkor a sajtóközlemény szerint várhatóan pozitív hatással lesz a Magyar Telekom jövőbeli működési eredményére, mivel az új márkastruktúrához kapcsolódó új imidzs erősíteni fogja a vállalat versenypozícióját a magyarországi vezetékes piacon, és az új ajánlatok hozzájárulnak stratégiai növekedési céljainak eléréséhez.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • hellobello #14
    Menj fel a T-home honlapjára és ott megtalálod az ügyintézés menüpont alatt. De itt a link, egyszerűbb: http://www.t-home.hu/lakossagi/ugyintezes/szolgaltatasi_teruletek
  • printsreen #13
    Akkor ezek szerint még nem teljes a lefedettség. Esetleg nem tudod, hol találhatnám meg a választ arra, hogy melyik kerületekben és azon belül is merre lehet a t-home-t bevezetni?
  • hellobello #12
    Nálunk a VI. kerületben csak T-home telefon van. A haverok szerint, akik már több éve használják a T-home-ot és teljesen megvannak elégedve az internetükkel.
  • printsreen #11
    Szeretnék szolgáltatót cserélni és az lenne a kérdésem, hogy a T-home csomagjaira mennyire érdemes előfizetni és Bp-n már bárhol előfizethetek e rá?
  • gkalcso #10
    @axelero.hu --> @t-online.hu --> @???.hu

    Az ügyfeleket megint szívatni fogják?
  • JZO #9
    Bevezethetnének jobb minőségű infrastruktúrát is, mert a meglévő lerohad havonta, recsek és beázik minden kis eső idején. Havonta jönnek ide a környékre a hálózatszerelők, mert az infrastruktúra már olyan lerobbant, hogy folyton meghibásodás van. Szakadozik a NET, nincs központ és sistereg a telefonvonal.
  • bertino #8
    #6-ban leírtak mindent.
  • sathinel #7
    Én nálluk vagyok de rohadtsokt szoptam velük(nincs más lehetőségem csak őket tudom választani ha netet akarok). Durva lehúzásokat csinálnak amit már párszor kitárgyaltunk. Új névvel meg több embert nyerhetnek meg? én szerinted mit mondtam? névváltoztatást csinálnak, nem a szolgáltatásokon javítanak. Ha van egy cég ami szar és nevet változtat attól még nem lessz semmi sem másképp, max néhány idióta bedőlhet nekik.
    Szöveggértelmezéssel neked vannak gondjaid, vagy csak nálluk dolgozol:D
  • Tinman #6
    Ez a cég csak veszteni tud embereket nem nyerni... amerre csak járok /IT/ mindenhol rosszak a tapasztalatok.
  • Csaba42 #5
    ""új márkastruktúrához kapcsolódó új imidzs erősíteni fogja a vállalat versenypozícióját" ???? marketingel javul a szolgáltatás??? lol MS féle mozijuk van? "
    LOL, honnan vetted ezt a baromságot??? Egy új image persze, hogy erősítheti a versenypozíciót, hisz több embert nyerhet meg magának a cég! Úgy látom, a szövegértelmezés nem igazán megy, csak a fikázás.