SG.hu
Mobilkiállítás novemberben a Hungexpo-n
Idén november 6-9. között ismét jelentkezik a mobil- és internet-kommunikációs show és vásár a Mobilshow.
A 2007-ben először összekapcsolt mobil és internet-kommunikációs kiállítások a Budapesti Vásárközpontban fogadják a szakmát és a nagyközönséget. A tavalyi kora őszi időpont ezúttal tél elejére került, november második hétvégéjére. A szervezők közleménye szerint a szakkiállítás új ideje - közelebb a téli bevásárlásokhoz - mind a forgalmazók, mind pedig a látogatók igényeit jobban kiszolgálja, hiszen a vásárlók már az ajándékötleteiket valósíthatják meg, a kereskedők pedig éves eladásukat növelhetik.
Az eseményen a 2008-as év mobiltelefon, PDA, notebook, konzol, PC és GPS újdonságai lesznek láthatók. A mobil és a PC találkozási pontjaival a nagyközönség látványos bemutatókon, míg a szakemberek fórumokon ismerkedhetnek meg közelebbről. Láthatóvá válnak a friss trendek, piaci irányzatok, mint a fix-mobil integráció erősödése, okos telefonok kényelmes megoldásai internetezésre, az egyre népszerűbb laptop értékesítés mobil előfizetéssel egy csomagban, az iPhone példájával a mobil felhasználói felületek fejlődése, valamint az internetezési szokásokra nagy hatással gyakoroló országos 3G lefedettség helyzete is.
A 2007-ben először összekapcsolt mobil és internet-kommunikációs kiállítások a Budapesti Vásárközpontban fogadják a szakmát és a nagyközönséget. A tavalyi kora őszi időpont ezúttal tél elejére került, november második hétvégéjére. A szervezők közleménye szerint a szakkiállítás új ideje - közelebb a téli bevásárlásokhoz - mind a forgalmazók, mind pedig a látogatók igényeit jobban kiszolgálja, hiszen a vásárlók már az ajándékötleteiket valósíthatják meg, a kereskedők pedig éves eladásukat növelhetik.
Az eseményen a 2008-as év mobiltelefon, PDA, notebook, konzol, PC és GPS újdonságai lesznek láthatók. A mobil és a PC találkozási pontjaival a nagyközönség látványos bemutatókon, míg a szakemberek fórumokon ismerkedhetnek meg közelebbről. Láthatóvá válnak a friss trendek, piaci irányzatok, mint a fix-mobil integráció erősödése, okos telefonok kényelmes megoldásai internetezésre, az egyre népszerűbb laptop értékesítés mobil előfizetéssel egy csomagban, az iPhone példájával a mobil felhasználói felületek fejlődése, valamint az internetezési szokásokra nagy hatással gyakoroló országos 3G lefedettség helyzete is.