SG.hu
Mobil reklámokról konferenciáznak Budapesten
2007. december 4.-én "Mobil és reklám" címmel, külföldi és hazai előadók részvételével rendezik meg a második magyarországi mobil konferenciát. A szakmai eseménynek az Európa Konferencia Központ (ECC) ad otthont.
A második mobil konferencia a mobiltelefónia és a reklám kapcsolat térképezi fel több szempontból, a reklám-, és mobil szakemberek, és a téma iránt érdeklődők számára. A mobil technológiák fejlődése, és a hirdetők igénye a fogyasztók hatékonyabb elérésére, egyre komolyabb szeletet biztosít a reklámtortából a mobil reklám számára. A mobiltelefonon keresztül történő reklámozás területén Magyarországon azonban még jócskán maradt tennivaló, sok lehetőség kihasználható annak érdekében, hogy a felzárkózzunk a nemzetközi eredményekhez.
A konferencián neves szakemberek vitatják meg a nemzetközi mobil marketing trendeket, a mobil reklámmal kapcsolatos új lehetőségeket, és a direkt marketing ezen ágával kapcsolatos veszélyeket. A rendezvény szakértői olyan, sokszor provokatív kérdésekre is igyekeznek választ találni, mint, hogy "Valójában miért nincs még mobilreklám hazánkban?", "Mobil ATL vagy BTL?" vagy, hogy "Mi adható el mobilon?". Mindezeken felül a mobilreklám business-t mozgató szervezetek és azok szerepe is megvitatásra kerül.
A rendezvény témájának aktualitását, és fontosságát elismerve két szervezet, a Magyar Reklámszövetség és a Magyar Mobilmarketing és Tartalomipari Egyesület is szakmai támogatóként áll a Mobil Konferencia mellett.
A második mobil konferencia a mobiltelefónia és a reklám kapcsolat térképezi fel több szempontból, a reklám-, és mobil szakemberek, és a téma iránt érdeklődők számára. A mobil technológiák fejlődése, és a hirdetők igénye a fogyasztók hatékonyabb elérésére, egyre komolyabb szeletet biztosít a reklámtortából a mobil reklám számára. A mobiltelefonon keresztül történő reklámozás területén Magyarországon azonban még jócskán maradt tennivaló, sok lehetőség kihasználható annak érdekében, hogy a felzárkózzunk a nemzetközi eredményekhez.
A konferencián neves szakemberek vitatják meg a nemzetközi mobil marketing trendeket, a mobil reklámmal kapcsolatos új lehetőségeket, és a direkt marketing ezen ágával kapcsolatos veszélyeket. A rendezvény szakértői olyan, sokszor provokatív kérdésekre is igyekeznek választ találni, mint, hogy "Valójában miért nincs még mobilreklám hazánkban?", "Mobil ATL vagy BTL?" vagy, hogy "Mi adható el mobilon?". Mindezeken felül a mobilreklám business-t mozgató szervezetek és azok szerepe is megvitatásra kerül.
A rendezvény témájának aktualitását, és fontosságát elismerve két szervezet, a Magyar Reklámszövetség és a Magyar Mobilmarketing és Tartalomipari Egyesület is szakmai támogatóként áll a Mobil Konferencia mellett.