SG.hu
Közösségi portállal indít a Music Television Magyarország
A magyar Music Television adása és a csatorna teaser site-ja egyaránt október 1-én indul, de jövő év elejére egy közösségi portál, és további weboldalak is készülnek.
A nemzetközi Music Television magyarországi vállalata, az MTV Networks Magyarország üzemelteti a már működő zenei csatornát, a VIVA TV-t, az októberben induló magyar nyelvű Music Television-t, a Nickelodeont, a VH1-et, és a jövőre induló, főleg vígjátékokat és nevettető műsorokat sugárzó Comedy Central csatornát. A társaság 2007 augusztusában írt ki interaktív ügynökségi pályázatot, amelyen az Arcus Interactive Group a második fordulóban a nemzetközi MTV által preferált lengyel pályázóval szemben nyerte el a megbízást.
A nyertes feladata első körben egy teaser site létrehozása, a magyar nyelvű MTV októberi indulásához kapcsolódóan. A csatorna - a VIVA TV tinédzsereknek, azon belül is főleg lányoknak szóló adásával szemben - a 15-24 éves korosztályt célozza, és nemcsak angolszász, hanem a tervek szerint magyar zenéket is sugározni fog. Többek között a teaser site-ból építkezik majd a jövő év elején indítandó MTV portál, amelyet az Arcus Comm, az Arcus Csoport interaktív marketing-kommunikációs megoldásokra szakosodott üzletága tervez és készít el.
A tervek szerint a VIVA TV weboldala is megújul a jövő év első felében, és a 2008 októberében induló Comedy Central webes felülete is az addig elkészült portálokhoz hasonlóan lép majd a hazai nyilvánosság elé. Az MTV portál-rendszer részfeladata természetesen a csatornák image-, és kommunikációs támogatása, népszerűsítése, így az "on air" arculathoz is szorosan kapcsolódik. De cél ezen kívül egy olyan webes közösség kiépítése is, amely a tévécsatornáról érkező tartalmakon túl a portálon fellelhető web 2.0 jellegű szolgáltatásokat is rendszeresen használja.
Thuróczy Tímea, az Arcus Interactive Group üzletfejlesztési igazgatója inspiráló kihívásnak látja a megbízást: "Sokan régóta várjuk, hogy a Music Television végre Magyarországon is elérhető legyen." - mondta el a tendergyőzelem kapcsán. "Büszkék vagyunk arra, hogy együtt dolgozhatunk ezzel a legendás, mégis folyamatosan megújuló csatornával, és örülünk annak is, hogy többek között közösségépítésre kaptunk megbízást, így a legújabb internetes trendek élén járó megoldásokat dolgozhatunk ki legújabb ügyfelünk számára."
"Az Arcus innovatív szemlélettel, jól felépített kommunikációval bíró ügynökség, és minden más pályázónál rugalmasabban adott válaszokat ajánlatkérésünkre." - indokolta a választást Baranyai Szabolcs, az MTV Networks Magyarország marketing managere. "Kifejezetten proaktív a hozzáállásuk, előttünk, szinte helyettünk gondolkodtak. Úgy éreztük, hogy ha az elkötelezettségük sokáig tart, hosszú távon is ők adják majd a legjobb megoldást."
A nemzetközi Music Television magyarországi vállalata, az MTV Networks Magyarország üzemelteti a már működő zenei csatornát, a VIVA TV-t, az októberben induló magyar nyelvű Music Television-t, a Nickelodeont, a VH1-et, és a jövőre induló, főleg vígjátékokat és nevettető műsorokat sugárzó Comedy Central csatornát. A társaság 2007 augusztusában írt ki interaktív ügynökségi pályázatot, amelyen az Arcus Interactive Group a második fordulóban a nemzetközi MTV által preferált lengyel pályázóval szemben nyerte el a megbízást.
A nyertes feladata első körben egy teaser site létrehozása, a magyar nyelvű MTV októberi indulásához kapcsolódóan. A csatorna - a VIVA TV tinédzsereknek, azon belül is főleg lányoknak szóló adásával szemben - a 15-24 éves korosztályt célozza, és nemcsak angolszász, hanem a tervek szerint magyar zenéket is sugározni fog. Többek között a teaser site-ból építkezik majd a jövő év elején indítandó MTV portál, amelyet az Arcus Comm, az Arcus Csoport interaktív marketing-kommunikációs megoldásokra szakosodott üzletága tervez és készít el.
A tervek szerint a VIVA TV weboldala is megújul a jövő év első felében, és a 2008 októberében induló Comedy Central webes felülete is az addig elkészült portálokhoz hasonlóan lép majd a hazai nyilvánosság elé. Az MTV portál-rendszer részfeladata természetesen a csatornák image-, és kommunikációs támogatása, népszerűsítése, így az "on air" arculathoz is szorosan kapcsolódik. De cél ezen kívül egy olyan webes közösség kiépítése is, amely a tévécsatornáról érkező tartalmakon túl a portálon fellelhető web 2.0 jellegű szolgáltatásokat is rendszeresen használja.
Thuróczy Tímea, az Arcus Interactive Group üzletfejlesztési igazgatója inspiráló kihívásnak látja a megbízást: "Sokan régóta várjuk, hogy a Music Television végre Magyarországon is elérhető legyen." - mondta el a tendergyőzelem kapcsán. "Büszkék vagyunk arra, hogy együtt dolgozhatunk ezzel a legendás, mégis folyamatosan megújuló csatornával, és örülünk annak is, hogy többek között közösségépítésre kaptunk megbízást, így a legújabb internetes trendek élén járó megoldásokat dolgozhatunk ki legújabb ügyfelünk számára."
"Az Arcus innovatív szemlélettel, jól felépített kommunikációval bíró ügynökség, és minden más pályázónál rugalmasabban adott válaszokat ajánlatkérésünkre." - indokolta a választást Baranyai Szabolcs, az MTV Networks Magyarország marketing managere. "Kifejezetten proaktív a hozzáállásuk, előttünk, szinte helyettünk gondolkodtak. Úgy éreztük, hogy ha az elkötelezettségük sokáig tart, hosszú távon is ők adják majd a legjobb megoldást."