SG.hu
Budapestre jön az olasz IPTV óriás
Megnyitotta Budapesten regionális kereskedelmi központját a Telsey - jelentette be a vállalat mai sajtótájékoztatóján.
Új regionális kereskedelmi központot nyitott Budapesten a Telsey, amely mostantól a magyar fővárosból koordinálja az osztrák, lengyel, cseh és szlovák piacok, illetve a balkáni érdekeltségek kereskedelmi tevékenységét - jelentette be a vállalat közép- és kelet-európai részlegének igazgatója. Miodrag Sundic elmondta: a vállalat a térségben elsőként internet-szolgáltatói portfoliójával lép a piacra, amit később a vállalati hálózati eszközök értékesítése követ.
"A Telsey tervei szerint rövid időn belül piacvezetővé válik az IPTV szolgáltatások terjedésével nélkülözhetetlenné váló set-top box portfoliójával, középtávon pedig az otthoni és kisirodai hálózatok eszközeinek eladásából is jelentős részesedést tervez." - vázolta fel a hazai terveket a régió magyar központjának kinevezett vezetője. Szuszkó László úgy látja, hogy ezt a törekvést segíti majd, hogy a Telsey eszközöket kifejezetten a Triple Play alkalmazásokhoz fejlesztették, ezért kezelhetőségükben, szolgáltatásaikban kiemelkedőt nyújtanak a nem kifejezetten erre a célra készített termékekhez képest. Szuszkó László kifejtette: a cél elérése érdekében minden internetes, távközlési és tv-szolgáltatóval (triple play) felveszik a kapcsolatot.
A budapestivel egy időben Bukarestben és Moszkvában is irodát nyit a Telsey, amelynek termékei így egész Európában elérhetővé válnak. Az 1993-ban alapított olasz anyacég 2006-ban 115 millió dollár árbevételt produkált, éves bevételének átlagosan 12-50 százalékát fordítja beruházásra, technológiai-, illetve termékfejlesztésre. Magyarországon az év végére egymillió dolláros bevételre számít a társaság.
Kérdésekre válaszolva Szuszkó László elmondta, hogy az IPTV még nem nagyon terjedt el Magyarországon. Úgy vélte, ahhoz, hogy az áttörés bekövetkezzen, a szolgáltatóknak többet kell marketingre költeniük, mivel a potenciális felhasználók nem tudják, mik az előnyei a kábeltévével szemben az interaktív, az egyéni igényeket jobban kielégítő internetes televíziózásnak.
Új regionális kereskedelmi központot nyitott Budapesten a Telsey, amely mostantól a magyar fővárosból koordinálja az osztrák, lengyel, cseh és szlovák piacok, illetve a balkáni érdekeltségek kereskedelmi tevékenységét - jelentette be a vállalat közép- és kelet-európai részlegének igazgatója. Miodrag Sundic elmondta: a vállalat a térségben elsőként internet-szolgáltatói portfoliójával lép a piacra, amit később a vállalati hálózati eszközök értékesítése követ.
"A Telsey tervei szerint rövid időn belül piacvezetővé válik az IPTV szolgáltatások terjedésével nélkülözhetetlenné váló set-top box portfoliójával, középtávon pedig az otthoni és kisirodai hálózatok eszközeinek eladásából is jelentős részesedést tervez." - vázolta fel a hazai terveket a régió magyar központjának kinevezett vezetője. Szuszkó László úgy látja, hogy ezt a törekvést segíti majd, hogy a Telsey eszközöket kifejezetten a Triple Play alkalmazásokhoz fejlesztették, ezért kezelhetőségükben, szolgáltatásaikban kiemelkedőt nyújtanak a nem kifejezetten erre a célra készített termékekhez képest. Szuszkó László kifejtette: a cél elérése érdekében minden internetes, távközlési és tv-szolgáltatóval (triple play) felveszik a kapcsolatot.
A budapestivel egy időben Bukarestben és Moszkvában is irodát nyit a Telsey, amelynek termékei így egész Európában elérhetővé válnak. Az 1993-ban alapított olasz anyacég 2006-ban 115 millió dollár árbevételt produkált, éves bevételének átlagosan 12-50 százalékát fordítja beruházásra, technológiai-, illetve termékfejlesztésre. Magyarországon az év végére egymillió dolláros bevételre számít a társaság.
Kérdésekre válaszolva Szuszkó László elmondta, hogy az IPTV még nem nagyon terjedt el Magyarországon. Úgy vélte, ahhoz, hogy az áttörés bekövetkezzen, a szolgáltatóknak többet kell marketingre költeniük, mivel a potenciális felhasználók nem tudják, mik az előnyei a kábeltévével szemben az interaktív, az egyéni igényeket jobban kielégítő internetes televíziózásnak.