Napi Online

Interaktív falakat alkalmaz a Citibank

A Citibank szolgáltatásai iránt érdeklődők a jövőben anélkül tájékozódhatnak a bank termékeiről, hogy be kellene menniük a fiókba.

A pénzintézet ugyanis egyelőre három helyen, a Vörösmarty téri főirodánál, a Westendben és a Ferihegyi repülőtéren olyan interaktív falat létesített, ahol a potenciális ügyfelek a bank szolgáltatásairól tájékozódhatnak, amit a MADmedia Kft. által üzemeltetett Touch Media szolgáltatás tesz lehetővé.

Dávid Gábor, a Citibank marketingigazgatója elmondta, hogy a szolgáltatást - amelynek bekerülési költsége milliós nagyságrendű - a jövőben több más fiókban is bevezetik. A szolgáltatás marketing jellegén túl a bank folyamatos információkat kap arról, hogy mely termék, szolgáltatás váltotta ki a legnagyobb érdeklődést, amely más marketingeszközökhöz képest jelentősen növeli a használati értékét. Ráadásul a felületen elhelyezett információk lényegében azonnal megváltoztathatók.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Hegyikecske #1
    azt a milliós nagyságrendet inkább adnák nekem, aki egy ilyen alapján dönt az meg is érdemli...