MTI
Divatosan öltöztem fel ma?
Számos olyan internetes honlap működik, amely London, New York, Párizs utcáit pásztázva felvételeket készít feltűnően öltözött emberekről. Vannak közöttük már olyanok is, amelyeket rangos lapok, például az Elle vagy a Go is közölnek. A San Franciscói stylemob.com tovább lép.
A honlapra azok a fotók kerülnek, amelyeket az emberek készítenek magukról, kedvenc ruháikban, hogy a többi látogatótól kérjenek véleményt ízlésükről. Minden képhez van a ruhákról szóló részletes leírás és kulcs annak megértéséhez, hogy viselőjének milyen stílusbeli szándéka volt velük - írta az El País című spanyol napilap. A honlapon ötleteket is adnak arra, hogyan öltözködjünk például az első randevúhoz, vagy a munkahelyi bemutatkozóra. A tanácstalan segítséget kaphat a kiegészítőket illetően, sőt, ahhoz is, hogy milyen frizurát viseljen, illik-e hozzá a bajusz vagy a szakáll.
A honlap áprilisban jött létre, de augusztus 2-ig zárt körben működött, csak meghívásra lehetett belépni. Mióta nyitott, kétmillióan látogatták. Az aktív résztvevők száma meghaladja a 7.500-at. A többség huszonéves amerikai fiatal.
A készítők eddig nem húztak hasznot a honlapból, de internetes árusítással ezt is el akarják érni. Úgy képzelik el, hogy segítenek azoknak, akik ha meglátnak valakin egy "zseniális" ruhát, szeretnék megtudni, hogy az illető hol szerezte azt be. Ennek érdekében felveszik a kapcsolatot egyes üzlethálózatokkal, amelyek vélhetően hirdetni is fognak náluk. A lényeg azonban, mondták, hogy náluk mindenki lehessen modell és divattervező, kreatív a saját ruháit illetően, és tanácsadója másoknak.
A honlapra azok a fotók kerülnek, amelyeket az emberek készítenek magukról, kedvenc ruháikban, hogy a többi látogatótól kérjenek véleményt ízlésükről. Minden képhez van a ruhákról szóló részletes leírás és kulcs annak megértéséhez, hogy viselőjének milyen stílusbeli szándéka volt velük - írta az El País című spanyol napilap. A honlapon ötleteket is adnak arra, hogyan öltözködjünk például az első randevúhoz, vagy a munkahelyi bemutatkozóra. A tanácstalan segítséget kaphat a kiegészítőket illetően, sőt, ahhoz is, hogy milyen frizurát viseljen, illik-e hozzá a bajusz vagy a szakáll.
A honlap áprilisban jött létre, de augusztus 2-ig zárt körben működött, csak meghívásra lehetett belépni. Mióta nyitott, kétmillióan látogatták. Az aktív résztvevők száma meghaladja a 7.500-at. A többség huszonéves amerikai fiatal.
A készítők eddig nem húztak hasznot a honlapból, de internetes árusítással ezt is el akarják érni. Úgy képzelik el, hogy segítenek azoknak, akik ha meglátnak valakin egy "zseniális" ruhát, szeretnék megtudni, hogy az illető hol szerezte azt be. Ennek érdekében felveszik a kapcsolatot egyes üzlethálózatokkal, amelyek vélhetően hirdetni is fognak náluk. A lényeg azonban, mondták, hogy náluk mindenki lehessen modell és divattervező, kreatív a saját ruháit illetően, és tanácsadója másoknak.