Napi Online

Amerikaiaké az indiai házasságbiznisz

Részesedést vásárolt a legnagyobb indiai házasságközvetítő portálban a Yahoo internetes cég és a Canaan Partners tőketársaság.

A BharatMatrimony.com 10 százalékos részvénycsomagjáért 8,5 millió dollárt fizettek. A site arról vált híressé, hogy társaival együtt bizonyos fokig modernizálta a rendkívül bonyolult indiai házasságközvetítői szakmát. A megfelelő partnerek kiválasztásánál a kaszthovatartozás és mindenféle vallási nyelvi bonyodalmak mellett számos apró részletet kell figyelembe venni, ami az elfoglalt férfiak és nők számára időhiány miatt megoldhatatlan.

A hagyományos közvetítők drágák és lassúak, míg az interneten a regisztrációs díjért cserébe óriási házasságpiacon találja magát a jelölt, aki kedvére keresgélhet a kínálatban, válogathat az ajánlatok között, s kapcsolatok nagy részét számítógépe előtt ülve lezárhatja. Manapság már 7,5 millió ember használ ilyen site-okat, szemben a 2004-es 4 millióval, és a portálok legkevesebb 21 millió dollár bevételt realizálnak 2006-ban.

Nem csoda, hogy az említetteken kívül például a Microsoft is részesedést vásárolt egy házasságközvetítő site-ban, a Shaadi.com-ban, igaz, ezt jelenlétét MSN portálja népszerűségének növelésére is felhasználja - derül ki a Business Week cikkéből.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!