Médiainfo
Blogter-NRC: felmérték a bloggereket
A blogokat írók, olvasók döntő többsége vásárlás előtt elsősorban az interneten keres információt, és a műszaki termékek, mobilkommunikáció és utazás érdekli őket.
A Blogter Kft. és az NRC piackutató közösen mérték fel az oldal látogatóit az ősz során. Nagyobb részük férfi, magasan képzett de fiatal, városlakó és rendelkezik otthon szélessávú internettel. Ők azok, akik számára az elsődleges információforrás az internet.
A Blogter látogatóinak 68 százaléka férfi, a 25 és 29 év közötti korosztály pedig jelentősen felül van reprezentálva az internetes átlaghoz képest. A látogatók 93 százaléka rendelkezik otthoni internet hozzáféréssel, ők főleg ADSL vagy kábel TV segítségével kapcsolódnak a világhálóhoz.
A látogatók körében messze a legfontosabb információ forrás az internet. Ezért nem meglepő, hogy a felhasználók 81 százaléka rendszeresen használja az internetet vásárlás előtt információgyűjtésre: a termékek, szolgáltatások bemutatása és az árak érdeklik őket elsősorban. 71 százalékuk vásárolt is már az interneten könyvet, melegételt, DVD-t, számítástechnikai cikket. A tudatosan blogot olvasók jellemzően több blogot is olvasnak: 30 százalékuk 2-3 blogot, de 42 százalékuk 5-nél több blogot olvas rendszeresen.
A Blogter Kft. és az NRC piackutató közös felmérése az ősz folyamán készült, a kutatás a www.blogter.hu blog szolgáltatás látogatóit vizsgálta.
A Blogter Kft. és az NRC piackutató közösen mérték fel az oldal látogatóit az ősz során. Nagyobb részük férfi, magasan képzett de fiatal, városlakó és rendelkezik otthon szélessávú internettel. Ők azok, akik számára az elsődleges információforrás az internet.
A Blogter látogatóinak 68 százaléka férfi, a 25 és 29 év közötti korosztály pedig jelentősen felül van reprezentálva az internetes átlaghoz képest. A látogatók 93 százaléka rendelkezik otthoni internet hozzáféréssel, ők főleg ADSL vagy kábel TV segítségével kapcsolódnak a világhálóhoz.
A látogatók körében messze a legfontosabb információ forrás az internet. Ezért nem meglepő, hogy a felhasználók 81 százaléka rendszeresen használja az internetet vásárlás előtt információgyűjtésre: a termékek, szolgáltatások bemutatása és az árak érdeklik őket elsősorban. 71 százalékuk vásárolt is már az interneten könyvet, melegételt, DVD-t, számítástechnikai cikket. A tudatosan blogot olvasók jellemzően több blogot is olvasnak: 30 százalékuk 2-3 blogot, de 42 százalékuk 5-nél több blogot olvas rendszeresen.
A Blogter Kft. és az NRC piackutató közös felmérése az ősz folyamán készült, a kutatás a www.blogter.hu blog szolgáltatás látogatóit vizsgálta.