SG.hu
Nincs telefon a XIII. kerületben
A Magyar Telekom közleménye szerint egy szoftvercsere közben váratlan hiba lépett fel november 27-én, 19 órakor az angyalföldi központban levő Hytas- menedzselő rendszerben.
A hiba a XIII. kerületben több ezer előfizetőt érint. A szakemberek a hiba elhárítását azonnal megkezdték a gyártó bevonásával, a szolgáltatást azonban még mindig nem sikerült helyreállítani az ügyfelek egy részénél. A cég közlése szerint a szolgáltatás helyreállítása bizonytalan ideig eltart.
A vállalat díjmentes Zöld számot létesített, az érintett ügyfelek mostantól mind vezetékes, mind mobiltelefonról ingyenesen hívhatják a 06-80-200-198-as számot. A Magyar Telekom munkatársai fogadják az ügyfelek hívásait és minden lehetséges intézkedést megtesznek, hogy segítsék az ügyfelek szolgáltatásának ideiglenes pótlását.
A hiba a XIII. kerületben több ezer előfizetőt érint. A szakemberek a hiba elhárítását azonnal megkezdték a gyártó bevonásával, a szolgáltatást azonban még mindig nem sikerült helyreállítani az ügyfelek egy részénél. A cég közlése szerint a szolgáltatás helyreállítása bizonytalan ideig eltart.
A vállalat díjmentes Zöld számot létesített, az érintett ügyfelek mostantól mind vezetékes, mind mobiltelefonról ingyenesen hívhatják a 06-80-200-198-as számot. A Magyar Telekom munkatársai fogadják az ügyfelek hívásait és minden lehetséges intézkedést megtesznek, hogy segítsék az ügyfelek szolgáltatásának ideiglenes pótlását.