SG.hu
Mindenhol szélessávot akar az Ericsson
A párizsban zajló Broadband World Forumon (szélessávú világfórum) az Ericsson ismertette a mindenhol elérhető szélessávra (Full Service Broadband) vonatkozó stratégiáját.
A Párizsban megrendezett 2006-os Broadband World Forum (szélessávú világfórum) keretében az Ericsson bemutatta a hálózatüzemeltetők számára kifejlesztett különböző megoldásait, amelyek célja a mindenhol elérhető szélessáv olyan technológiák felhasználásával, mint például a HSPA, a legújabb EDA-megoldások (VDSL2+), az IMS, a GPON és mások.
A Full Service Broadband koncepcióra vonatkozó stratégia a lehető legnagyobb kényelmet nyújtó üzleti partnerként pozícionálja az Ericssont a hálózatüzemeltetők számára, amelynek lényege, hogy bármilyen szolgáltatás igénybevehető bármely készüléken, bármikor. Megoldásai (pl. HSPA és VDSL2, valamint IMS) révén a cég szándéka, hogy az élen haladjon a Full Service Broadband felé vezető úton.
Bert Nordberg, az Ericsson értékesítésért és marketingért felelős ügyvezető alelnöke a következőket nyilatkozta: "Amint a felhasználók megtapasztalják a szélessáv értékét otthonukban, munkahelyükön és utazás közben, többé nincs visszaút: ugyanazokat a szolgáltatásokat akarják igénybe venni függetlenül attól, hol tartózkodnak, és milyen készüléket használnak. Ez valódi konvergenciát jelent a felhasználó szempontjából - bármilyen szolgáltatás, bármilyen képernyő, bárhol. A kényelmes felhasználhatóság a Full Service Broadband tömeges elterjedéséhez vezet majd.""
"A felhasználók számára mindez gazdag interaktív médiaélményt, valamint új, innovatív szolgáltatásokat nyújt. Továbbá azt a lehetőséget biztosítja, hogy ugyanahhoz a tartalomhoz bármilyen készülékről egyszerűen hozzáférhessenek. A hálózatüzemeltetők és szolgáltatók számára a bevételnövekedés és az előfizetők csökkenő lemorzsolódása jelent előnyt, mivel a felhasználók otthonukban és útközben is használják a szélessávú kapcsolatot. A Full Service Broadband optimalizált hálózatot és csökkenő teljes tulajdonlási költséget (TCO) eredményez a hálózatüzemeltetők számára, miközben minimálisra csökkenti a kockázatot és a piacra kerülési időt. Vonzó új bevételforrásokat is teremt például a média és a hirdetések révén." - tette hozzá Bert Nordberg.
A Párizsban megrendezett 2006-os Broadband World Forum (szélessávú világfórum) keretében az Ericsson bemutatta a hálózatüzemeltetők számára kifejlesztett különböző megoldásait, amelyek célja a mindenhol elérhető szélessáv olyan technológiák felhasználásával, mint például a HSPA, a legújabb EDA-megoldások (VDSL2+), az IMS, a GPON és mások.
A Full Service Broadband koncepcióra vonatkozó stratégia a lehető legnagyobb kényelmet nyújtó üzleti partnerként pozícionálja az Ericssont a hálózatüzemeltetők számára, amelynek lényege, hogy bármilyen szolgáltatás igénybevehető bármely készüléken, bármikor. Megoldásai (pl. HSPA és VDSL2, valamint IMS) révén a cég szándéka, hogy az élen haladjon a Full Service Broadband felé vezető úton.
Bert Nordberg, az Ericsson értékesítésért és marketingért felelős ügyvezető alelnöke a következőket nyilatkozta: "Amint a felhasználók megtapasztalják a szélessáv értékét otthonukban, munkahelyükön és utazás közben, többé nincs visszaút: ugyanazokat a szolgáltatásokat akarják igénybe venni függetlenül attól, hol tartózkodnak, és milyen készüléket használnak. Ez valódi konvergenciát jelent a felhasználó szempontjából - bármilyen szolgáltatás, bármilyen képernyő, bárhol. A kényelmes felhasználhatóság a Full Service Broadband tömeges elterjedéséhez vezet majd.""
"A felhasználók számára mindez gazdag interaktív médiaélményt, valamint új, innovatív szolgáltatásokat nyújt. Továbbá azt a lehetőséget biztosítja, hogy ugyanahhoz a tartalomhoz bármilyen készülékről egyszerűen hozzáférhessenek. A hálózatüzemeltetők és szolgáltatók számára a bevételnövekedés és az előfizetők csökkenő lemorzsolódása jelent előnyt, mivel a felhasználók otthonukban és útközben is használják a szélessávú kapcsolatot. A Full Service Broadband optimalizált hálózatot és csökkenő teljes tulajdonlási költséget (TCO) eredményez a hálózatüzemeltetők számára, miközben minimálisra csökkenti a kockázatot és a piacra kerülési időt. Vonzó új bevételforrásokat is teremt például a média és a hirdetések révén." - tette hozzá Bert Nordberg.