SG.hu
Öt éves a Sony Ericsson
Az öt évvel ezelőtti kezdőpozícióból a Sony Ericsson mára a világ egyik legvonzóbb mobilkommunikációs márkájává nőtte ki magát.
A Sony Ericsson megalakításának ötödik évfordulóját kiváló piaci pozícióval és nagy termékválasztékkal ünnepli. A Sony és az Ericsson 50-50 százalékos arányú vegyes vállalatát 2001 októberében hozták létre, és jelenleg a világ negyedik legnagyobb távközlési gyártója - célja, hogy bekerüljön az első háromba.
Wágner Tibor, a Sony Ericsson közép-kelet-európai igazgatója sikeresnek tekinti ezt az öt évet, amely lefektette a jövőbeni növekedés alapjait: "Rendelkezünk a szükséges erőforrásokkal és lendülettel, hogy az iparág három legfőbb szereplőjének egyikévé váljunk. A Sony és az Ericsson adottságainak egyesítésével világszínvonalú termék- és szolgáltatásválasztékot hoztunk létre, amely megkülönböztet minket versenytársainktól a világpiacon.
"Szüleink" öröksége számos olyan dologgal látott el minket, amelyekkel a távközlési szektor egyetlen másik szereplője sem rendelkezik - infrastruktúrával és távközlési know-how-val az Ericssontól, valamint szórakoztatóelektronikai tapasztalattal és alkalmazásokkal a Sonytól."
"És az elmúlt öt év csak a kezdet; még annyi minden áll előttünk, ahogy folytatódik a mobilkommunikáció ötvözése a képkezeléssel, az audiovizuális szórakoztatással és a szórakoztatóelektronikával. Ez egy olyan környezet, ahol a Sony Ericsson elemében van, és hisszük, hogy a jövőben még jelentősebb tényezővé fejlődhetünk a távközlési iparágban." - tette hozzá Wágner.
A "szülők", a Sony és az Ericsson erőforrásainak egyesítése révén a vállalat egyedülálló helyzetben van. Bármikor rendelkezésére áll az Ericsson távközlési infrastruktúra terén szerzett szakértelme, valamint a Sony szórakoztatóipari tudása és márkája. A Sony csoport tagjaként a Sony Ericsson hozzáféréssel rendelkezik a világ néhány legnagyobb szórakoztatóipari vállalatához. A vállalat továbbra is a lehető legtöbb szállal kapcsolódik a Sony BMG és a Sony Pictures Entertainment projektjeihez, közös promóciók révén, olyan előadók, mint Christina Aguilera, vagy olyan mozifilmek, mint a Da Vinci Code és a Casino Royale kapcsán.
A vállalat a mai napon jelentette be megújult márkaarculatát, amelynek friss és új kinézete és üzenete arra törekszik, hogy az emberek még közvetlenebbül azonosulhassanak a márka filozófiájával. Az arculat egy egyszerű alapgondolaton és energetikus stíluson alapul, a vállalat híres zöld logóját pedig mostantól egy üzenet kíséri, amely az egyénre és a Sony Ericsson termékei, tartozékai és alkalmazásai révén a hétköznapokban megvalósítható tevékenységeire koncentrál.
Rövid időszak alatt a Sony Ericsson készülékek, tartozékok és alkalmazások széles körét tartalmazó teljes termékválasztékot alakított ki. Az elmúlt két év során iparági vezetővé vált mind a mobil képkezelés, mind zenetelefonok terén, a Walkman és a Cyber-shot márkanevű készülékek sikerének köszönhetően. Wágner Tibor összefoglalása szerint: "A vállalat első öt éve egy izgalmas utazás volt, és biztonsággal kijelenthetjük, hogy sikerrel teljesítettük a feladatot, hogy a Sony Ericssont a mobilkészülék iparág egyik legvonzóbb és leginkább innovatív márkájaként vigyük be a köztudatba. Folyamatosan előre haladva célunk, hogy a mobiltelefon a szórakoztató alkalmazásoktól, a képkezeléstől és a zenétől kezdve egészen a kommunikáció és az üzleti élet személyre szabott, egyedi "központjaként" szolgáljon."
A Sony Ericsson megalakításának ötödik évfordulóját kiváló piaci pozícióval és nagy termékválasztékkal ünnepli. A Sony és az Ericsson 50-50 százalékos arányú vegyes vállalatát 2001 októberében hozták létre, és jelenleg a világ negyedik legnagyobb távközlési gyártója - célja, hogy bekerüljön az első háromba.
Wágner Tibor, a Sony Ericsson közép-kelet-európai igazgatója sikeresnek tekinti ezt az öt évet, amely lefektette a jövőbeni növekedés alapjait: "Rendelkezünk a szükséges erőforrásokkal és lendülettel, hogy az iparág három legfőbb szereplőjének egyikévé váljunk. A Sony és az Ericsson adottságainak egyesítésével világszínvonalú termék- és szolgáltatásválasztékot hoztunk létre, amely megkülönböztet minket versenytársainktól a világpiacon.
"Szüleink" öröksége számos olyan dologgal látott el minket, amelyekkel a távközlési szektor egyetlen másik szereplője sem rendelkezik - infrastruktúrával és távközlési know-how-val az Ericssontól, valamint szórakoztatóelektronikai tapasztalattal és alkalmazásokkal a Sonytól."
"És az elmúlt öt év csak a kezdet; még annyi minden áll előttünk, ahogy folytatódik a mobilkommunikáció ötvözése a képkezeléssel, az audiovizuális szórakoztatással és a szórakoztatóelektronikával. Ez egy olyan környezet, ahol a Sony Ericsson elemében van, és hisszük, hogy a jövőben még jelentősebb tényezővé fejlődhetünk a távközlési iparágban." - tette hozzá Wágner.
A "szülők", a Sony és az Ericsson erőforrásainak egyesítése révén a vállalat egyedülálló helyzetben van. Bármikor rendelkezésére áll az Ericsson távközlési infrastruktúra terén szerzett szakértelme, valamint a Sony szórakoztatóipari tudása és márkája. A Sony csoport tagjaként a Sony Ericsson hozzáféréssel rendelkezik a világ néhány legnagyobb szórakoztatóipari vállalatához. A vállalat továbbra is a lehető legtöbb szállal kapcsolódik a Sony BMG és a Sony Pictures Entertainment projektjeihez, közös promóciók révén, olyan előadók, mint Christina Aguilera, vagy olyan mozifilmek, mint a Da Vinci Code és a Casino Royale kapcsán.
A vállalat a mai napon jelentette be megújult márkaarculatát, amelynek friss és új kinézete és üzenete arra törekszik, hogy az emberek még közvetlenebbül azonosulhassanak a márka filozófiájával. Az arculat egy egyszerű alapgondolaton és energetikus stíluson alapul, a vállalat híres zöld logóját pedig mostantól egy üzenet kíséri, amely az egyénre és a Sony Ericsson termékei, tartozékai és alkalmazásai révén a hétköznapokban megvalósítható tevékenységeire koncentrál.
Rövid időszak alatt a Sony Ericsson készülékek, tartozékok és alkalmazások széles körét tartalmazó teljes termékválasztékot alakított ki. Az elmúlt két év során iparági vezetővé vált mind a mobil képkezelés, mind zenetelefonok terén, a Walkman és a Cyber-shot márkanevű készülékek sikerének köszönhetően. Wágner Tibor összefoglalása szerint: "A vállalat első öt éve egy izgalmas utazás volt, és biztonsággal kijelenthetjük, hogy sikerrel teljesítettük a feladatot, hogy a Sony Ericssont a mobilkészülék iparág egyik legvonzóbb és leginkább innovatív márkájaként vigyük be a köztudatba. Folyamatosan előre haladva célunk, hogy a mobiltelefon a szórakoztató alkalmazásoktól, a képkezeléstől és a zenétől kezdve egészen a kommunikáció és az üzleti élet személyre szabott, egyedi "központjaként" szolgáljon."