SG.hu

Magyar bloggerek az üzleti blogolásért

A Bizblog Fórum alapítói a vállalati, üzleti célú blogok és új online kommunikációs eszközök elterjesztése érdekében fogtak össze.

Szakmai fórumot alapított a magyar blogélet kilenc résztvevője. A bloggerek a vállalati, üzleti célú blogok és a kapcsolódó új online kommunikációs eszközök elterjesztése érdekében fogtak össze. Az online marketing- és kommunikációs szakértők első lépésként gyűjtőportált indítottak a BizBlog.hu címen. Terveik között szerepel a gyorsan terjedő, az "új marketinget“ támogató eszközökkel kapcsolatos konferencia és képzések, tréningek szervezése is.

Az elmúlt néhány hónapban gombamód szaporodnak a blogok, közösségi oldalak, ismeretségi hálók, s számos szolgáltatás robbanásszerű növekedésnek indult. Ugyanakkor a hazai vállalatok vezetői, ha foglalkoznak is ezekkel a gyorsan bővülő kommunikációs csatornákkal, az alapítók szerint gyakran nem értik, hogyan használhatják fel őket vállalati és marketingkommunikációjukban. Nekik szeretne segíteni a hazai online közösség résztvevőinek új kezdeményezése, a BizBlog Fórum.

"A BizBlog Fórum alapításának ötlete egy szakmai rendezvényen, illetve az azt követő beszélgetések során merült fel" - írja sajtóközleményében Pécsi Ferenc, a BizBlog Fórum ötletgazdája, a HVG Médiabloggere. "Az szeretnénk, hogy az üzleti élet szereplői megismerjék és megértsék a 'Web 2.0' néven emlegetett új eszközöket és a belőlük fakadó újfajta kommunikációs lehetőségeket." A BizBlog.hu gyűjtőportálon az alapítók az üzleti célú és vállalati blogolással kapcsolatos írásaikat, más szakértők legérdekesebb bejegyzéseinek, cikkeinek összefoglalóját jelentetik meg. Közölnek majd felmérési adatokat, esettanulmányokat, bemutatják a legjobb hazai és nemzetközi példákat, tapasztalatokat.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!